امسال، فرصت مناسبی برای رفع موانع رشد کیفی و کمی کانون های مساجد است

امسال، فرصت مناسبی برای رفع موانع رشد کیفی و کمی کانون های مساجد است

تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
به گفته احمدخانی، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال«تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» مزین شده است، فرصت مناسبی برای رفع موانع موجود در رشد کیفی و کمی کانون های مساجد استان زنجان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز در دیدار با مجموعه ستاد فهمای استان زنجان با تبریک سال نو و نام گذاری سال به عنوان سال«تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» اظهار کرد: همه سال مقام معظم رهبری در ابتدای سال شعاری را تعیین می کنند و وظیفه هریک از مسئولان و عموم مردم تلاش برای عملیاتی شدن آن است.

 

محمدربیع احمدخانی با اشاره به اینکه در سال جدید باید شاهد تلاش بیشتر کانون های مساجد در جذب جوانان به مساجد و رونق مساجد باشیم، افزود: سال جدید فرصت مناسبی برای رفع موانع موجود در رشد کیفی و کمی کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

 

وی با یادآوری اینکه ارائه برنامه های جامع و متناسب با کانون های مساجد موجب جذب اعتبار از سوی کانون های مساجد می شود، خاطرنشان کرد: ستاد فهمای استان نیز باید تمام تلاش خود را برای اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری فراخور مردم استان به کار گیرند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه اهدافی از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برای هریک از کانون ها تعیین شده است، افزود: باید تلاش شود تا کانون های مساجد، همگام با این اهداف حرکت کرده و پیش روند.

پایان پیام/ 73