قرائت مناجات شعبانیه در مسجدالحسین(ع) در دهه پایانی شعبان/ استمرار کمک مومنانه مسجدی‌ها در آستانه ماه رمضان

قرائت مناجات شعبانیه در مسجدالحسین(ع) در دهه پایانی شعبان/ استمرار کمک مومنانه مسجدی‌ها در آستانه ماه رمضان

تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام ابطحی گفت: مراسم قرائت مناجات شعبانیه در دهه پایانی ماه شعبان در مسجدالحسین(ع) برگزار می‌شود و در همین ایام، کمک مومنانه خیریه این مسجد به دست ۴۰ نیازمند می‌رسد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد ابطحی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم قرائت مناجات شعبانیه در دهه پایانی ماه شعبان در مسجدالحسین (ع) برگزار می شود، اظهار کرد: این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در این روزها پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجدالحسین (ع) (واقع در تهران، خیابان شوش) افزود: پایگاه بسیج این مسجد رعایت پروتکل های بهداشتی در هنگام برگزاری این مراسم را با جدیت پیگیری می کند به طوری که ضمن تب سنجی افراد، ماسک و دستکش به نمازگزاران و شرکت کنندگان در مراسم مناجات شعبانیه اهدا می شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه کمک مومنانه خیریه مسجد الحسین (ع) در دهه پایانی ماه شعبان به دست 40 خانواده نیازمند می رسد، گفت: این کمک ها شامل برنج، گوشت، مرغ، قند، چای، رشته ماکارانی، کنسرو تن ماهی، خرما و حبوبات است و به 20 خانواده نیز کمک هزینه 250 هزار تومانی در قالب کارت هدیه اهدا می شود.

 

پایان پیام/ 397