از ارتقای کمّی و کیفی اخبار مسجدی تا آماده‌سازی فضای جامعه برای ورود به ماه مبارک رمضان

از ارتقای کمّی و کیفی اخبار مسجدی تا آماده‌سازی فضای جامعه برای ورود به ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
تقویت روحیه جمعی، افزایش حجم و کیفیت اخبار مذهبی و مسجدی و آماده سازی فضای عمومی جامعه برای ورود به ضیافت الله ازجمله مسائل مطرح در گردهمایی مجازی همکاران خبرگزاری شبستان بود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، گردهمایی مجازی همکاران خبرگزاری شبستان در تمامی سطوح ستادی و استانی صبح امروز (شنبه، 14 فروردین ماه) با حضور «مرتضی طاهریان»، سردبیر این رسانه برگزار شد.

 

طاهریان در این گردهمایی با اشاره به فرصت های مهمی که پیش روی شبستان به عنوانی خبرگزاری فعال در عرصه مذهب و مسجد وجود دارد، تاکید کرد: هم افزایی گروه های خبری و روحیه جمعی بین همکاران مرکز و استان ها باید در مناسبت های ملی مذهبی تقویت شود.

 

وی در ادامه بر افزایش حجم تولید اخبار و محتوای مسجدی و مذهبی در خبرگزاری شبستان تاکید کرد.

 

سردبیر خبرگزاری شبستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ورود خبرگزاری شبستان به مسئله انتخابات باید بی طرف و منطبق بر اصول و ارزش های دینی و ملی و با هدف ایفای نقش در جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشد.

 

طاهریان برنامه ریزی برای ماه مبارک رمضان را دیگر اولویت کاری خبرگزاری شبستان در نخستین روزهای سال 1400 دانست و گفت: رویکرد ما باید در آستانه ماه مبارک رمضان آماده سازی فضای عمومی جامعه برای ورود به ضیافت الله و بهره مندی حداکثری آن از آن باشد. طراحی و اجرای پویش هایی برای آزادی زندانیان، کمک مومنانه به محرومان و ... نظیر آنچه در پویش «# مسجد کانون مهر علوی» برای زلزله زدگان سی سخت انجام شد نیز می تواند در دستور کار شبستان برای ماه مبارک رمضان باشد.

 

وی با تاکید بر لزوم پوشش رسانه ای از فعالیت های منحصربفرد و ملی برخی از کانون های مسجدی، خاطرنشان کرد: برای مثال کانون فرهنگی هنری «حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها» با اجرای پویش قربانی در ابتدای هر ماه قمری و توزیع گوشت آن بین همه استان ها در طول سال با همکاری خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا توانسته اتفاقات خوبی را رقم بزند که باید هم در مرکز و هم در استان نسبت به اینگونه اتفاقات انعکاس و پوشش رسانه ای مطلوب داده شود.

 

پایان پیام/ 9