شهرداری برخلاف وعده اش، در تکمیل پروژه قرارگاه خانواده مسجد داودقلی تعلل می کند

شهرداری برخلاف وعده اش، در تکمیل پروژه قرارگاه خانواده مسجد داودقلی تعلل می کند

تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
حجت الاسلام علی اصغر ولایتی در نامه ای خطاب به شهردار زنجان خواستار عمل به وعده خود جهت تکمیل پروژه قرارگاه جامع خانواده زنجان در مسجد داودقلی زنجان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر قرارگاه جامع خانواده مسجد داودقلی زنجان طی نامه ای از سازمان های متولی ساخت و تجهیز این مجموعه فرهنگی اجتماعی خواست به قول و وعده خودشان در جهت تکمیل پروژه قرارگاه جامع خانواده زنجان عمل کنند.

 

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی اضافه کرد: مسئولین وظیفه دارند خود برای طرح های مردمی که برای جامعه نفع عمومی دارند قدم های مفیدی برداشته و با تسهیل کردن بروکراسی سازمانی مانع توقف آنها شوند و خصوصا طرح های مردمی که فرهنگی اجتماعی باشد.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های رهبری را موضوعات فرهنگی خواند و گفت: وقتی حضرت آقا می فرمایید تهاجم فرهنگی جدی است چرا ما باید برای ساختن مرکز تربیت، تعلیم وتفریح سالم جوانان تعلل کنیم؟

 

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی گفت: ما شبانه روز کار می کنیم و در میدان هستیم نوجوانان و جوانان هم استقبال می کنند اما فضا و شرایط کافی در این مجموعه مرکز شهری وجود ندارد.

 

وی با اشاره به تفاهم نامه سازمان های متولی مبنی بر ساخت و تجهیز این قرارگاه به نفع مردم و جوانان اشاره کرد و افزود: امسال باید از این طرح مردمی و دلشاد کننده جبهه انقلاب حمایت و از مشکلات آن مانع زدایی بشود، چرا که سالها برای این مجموعه تلاش و همت تمام صورت گرفته شده است و خانواده ها،جوانان و نوجوانان با اعتماد در این مجموعه جمع شده اند و فعالیت می کنند و مجموعه منشاء اثر شده است؛ اگر مسئولین حمایت و همراهی نکنند دوباره گرفتار بروکراسی سازمانی خواهد شد و این به ضرر مردم و جوانان است.

پایان پیام/ 693