بهارانه فهما در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در حال اجراست

بهارانه فهما در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در حال اجراست

تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
حجت الاسلام یارمحمدی، از اجرای بهارانه فهما در دومین رویداد ملی فهما همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: در این طرح بسته برنامه ای برای ماه های شعبان و رمضان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان امروز در دیدار مجموعه ستاد فهمای استان زنجان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به ارائه گزارشی از عملکرد ستاد فهمای استان در سال 99 اشاره کرد و گفت: در سال گذشته برنامه های متعددی از طریق سامانه فهما اطلاع رسانی و اجرا شد.

 

حجت الاسلام یارمحمدی با اشاره به اینکه فراخوان جشنواره فرهنگی و هنری روستا و عشایر شمالغرب کشور به میزبانی زنجان در سال گذشته منتشر شد، افزود: پایان فروردین ماه امسال آخرین مهلت ارسال اثر به این جشنواره است که امیدواریم کانون های مساجد استان زنجان مشارکت حداکثری در این جشنواره داشته باشند.

 

وی با یادآوری اینکه این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل اجرا می شود، گفت: این جشنواره با محوریت روستاها و عشایر و در چند بخش اجرا می شود.

 

این مقام مسئول در ادامه به برنامه های پیشرو در ستاد فهمای استان اشاره کرد و گفت: یکی از این برنامه ها طرح بهارانه فهما است که در دومین رویداد ملی فهما و هم زمان با فصل بهار آغاز شده است.

 

به گفته یارمحمدی، این طرح شامل یکسری بسته برنامه ای برای ماه های شعبان و رمضان و نیز ایام نوروز است که کانون های فرهنگی هنری مساجد پس از اجرای این برنامه ها، می بایست گزارش از آن را در سامانه بچه های مسجد بارگزاری کنند.



مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان با یادآوری اینکه همچنان ارزیابی کانون های مساجد براساس امتیاز کسب شده در سامانه فهما است، خاطرنشان کرد: اجرای طرح بهارانه فهما در کانون های مساجد استان زنجان آغاز شده است و امیدواریم کانون های مساجد استان با نهایت جدیت در این طرح مشارکت کنند.
 

پایان پیام/ 73