برگزاری جلسه شرح زیارت «امین الله» در کانون «منتظران نور» جهرم

برگزاری جلسه شرح زیارت «امین الله» در کانون «منتظران نور» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
نیک جو از برگزاری جلسه هفتگی شرح زیارت «امین الله» در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم خبر داد.

«رضا نیک جو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: جلسه شرح زیارت «امین الله» که پیش از این به صورت هفتگی در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» برگزار می شد اکنون نیز از سر گرفته شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: این برنامه روزهای شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود و اهالی مسجد پس از اقامه نماز در این برنامه حضور پیدا می کنند.

 

وی بیان کرد: شرح زیارت «امین الله» در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، هر هفته توسط حجت الاسلام «محمد حسین مدبر»، امام جمعه جهرم انجام می شود و حضور افراد در این برنامه آزاد است.

 

نیک جو از عموم شهروندان به ویژه اهالی مسجد، نمازگزاران، اعضای کانون و... جهت شرکت در این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

 

به گزارش شبستان، زیارت امین‌الله زیارتنامه‌ای است که امام سجاد(ع) هنگام زیارت مزار حضرت علی(ع) خوانده است؛ امین‌الله از جهت سند، متن و معنا معتبر دانسته و در کتب معتبر شیعه نقل شده است.

 

زیارت امین‌الله، زیارت مخصوص حضرت علی(ع) در روز عید غدیر و نیز از زیارات کاملی است که نزد قبور هر یک از ائمه(ع) می‌توان خواند.

پایان پیام/ 691