کانون های مساجد یکی از مهره های کلیدی و پیشرو در تحقق شعار سال رهبری هستند

کانون های مساجد یکی از مهره های کلیدی و پیشرو در تحقق شعار سال رهبری هستند

تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
کارگر اومالی گفت: کانون های مساجد یکی از مهره های کلیدی و پیشرو در تحقق شعار سال رهبری هستند و باید راهکار مناسب برای تحقق شعار سال از دل مساجد خارج شود.

«آمنه کارگر اومالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: همچنان که جهان پرتلاطم که به سبب شیوع یک ویروس و اثرات نامطلوب آن به پیش میرود ، باز افق روشنی چون بهار را در نظرمی آورد و   این فرهنگ و هنر ایران زمین است که نوروز را برای جهان ارمغان آورده مانیز امیدواریم در سال پیش رو بعنوان عضو کوچکی از خانواده کانون های فرهنگی و هنری  مساجد گام مهمی در پر رنگ کردن فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی در جامعه برداریم.

 

مدیر مسئول کانون حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا افزود: از آنجاییکه رهبر معظم انقلاب اسلامی  سال ۱۴۰۰ «تولید، پشتیبانیها، مانعزداییها » نامگذاری فرمودند و تاکید کردند: «شعار انقلابی جهش تولید امسال باید با حمایت همهجانبه و رفع موانع کاملاً محقق شود» به اعتقاد بنده قوی و قدرتمند شدن "اقتصاد ایران" که مقام معظم رهبری نیز به کرات بر آن تاکید داشته و دارند، در گرو صنعتی شدن و افزایش تولیدات داخلی آنهم تولیداتی با کیفیت درجه یک و عالی است.

 

وی خاطر نشان کرد: با عنایت به استعداد و ظرفیت های وسیعی که در کشور و بویژه روستاها  وجود دارد و با ارادۀ و خرد جمعی، مدیریت صحیح و تدوین و اِعمال سیاست های درست می توان این مسیر را طی و به اهداف مورد نظر دست یافت.

 

کارگر گفت: همچنان که در سال های گذشته با کمک و تکیه بر ظرفیت ها وتوانمندی های مردان و زنان روستایی و ایجاد کارگاه های خود اشتغالی زود بازده  ویژه بانوان روستا و توسعه باغات کشاورزی در روستای خود توانستیم گام مهمی در اشتغالزایی و تحقق شعار سال ۹۹ را که سال «جهش تولید» نامگذاری شده بود برداریم؛ امسال هم با قوت برای اجرایی کردن فرمایشات رهبری در سال جدید تلاش می کنیم.

 

مدیر مسئول کانون روستای اومال نکا افزود: روستاها قطب جوانان و کارآفرینان خوش فکر، توانمند و قدرقدرتی است که در حال حاضر نیز چرخش بخشی از چرخ اقتصاد کشورمان در این اوضاع سخت و تحت تحریم نیز به دست توانمند همین عزیزان می چرخد  که نیاز به مدیریت و فراهم آوردن زمینه های سرمایه گذاری برای فعالیت های  کشاورزی و گردشگری دارد و کانون های مساجد مهمترین پایگاه برای نهادینه کردن فرمایشات رهبری در سال جدیدی و تحقق شعار سال هستند.

 

کارگر بیان کرد: باید ایده ها و فکر نو برای تحقق شعار سال و توسعه اقتصادی در کانون های مساجد به عنوان کانون های فرهنگی و هنری که نقش بالنده و سازنده در جامعه دارند؛ رشد و توسعه یافته و به جوانان ارائه شود تا همه با هم برا تحقق شعار سال تلاش کنیم.

 

وی یادآور شد: مطمئنا با حمایت های همه جانبه از سرمایه گذاران و جوانان مستعد می توان گام مهمی در راستای تحقق شعار سال  برداریم و از آنجایی که کانون های مساجد  به عنوان یکی از مهره های کلیدی و پیشرو در اهداف مقام معظم رهبری بوده و هستند امیدواریم در سال پیش رو نیز به مانند سال های گذشته، نقش مهم و درخشانی در پیشبرد فرهنگ و هنر ایران عزیزمان چه در امور فرهنگی و هنری و چه اقتصادی داشته باشیم .

پایان پیام/ 175