دوره های آموزشی ویژه ائمه جماعت مساجد تراز انقلاب زنجان برگزار می شود

دوره های آموزشی ویژه ائمه جماعت مساجد تراز انقلاب زنجان برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
حجت الاسلام ناصر از برگزاری دوره های آموزشی ویژه ائمه جماعت مساجد تراز انقلاب استان زنجان خبر داد.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان زنجان اظهار کرد: متاسفانه وضعیت کرونایی قرمز حاکم بر چند شهر استان زنجان موجب تعطیلی مساجد در ماه مبارک رمضان خواهد شد.

 

حجت الاسلام ناصر در ادامه به تشکیل جلسات رسیدگی به امور مساجد اشاره کرد و گفت: این مرکز مساجد استان زنجان را به مساجد فعال و نیمه فعال طبقه بندی کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه دوره های آموزشی ویژه ائمه جماعت مساجد تراز انقلاب زنجان به زودی برگزار خواهد شد، گفت: به منظور آشنایی بیشتر مساجد فعال استان با ویژگی های مساجد تراز اسلامی و نوع ارتباط گیری ائمه جماعت با نمازگزاران و حاضران در مسجد سرفصل هایی تعیین شده است.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه مساجدی که در آن نماز جماعت به طور مرتب و منظم برگزار می شود، شناسایی شده است، خاطرنشان کرد: از طریق شبکه اجتماعی، کانالی ویژه مساجد استان زنجان ایجاد شده است که اطلاعات مربوط به مساجد در آن بارگذاری می گردد.

 

حجت الاسلام ناصر با یادآوری اینکه متاسفانه برخی از مساجد ما راکد هستند و نماز جماعت به طور منظم در آن اقامه نمی شود، گفت: این مرکز با شناسایی این مساجد تلاش خواهد کرد تا با هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، امام جماعت به این مساجد معرفی کند.

 

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان زنجان از اعلام فراخوانی به مساجد استان جهت معرفی و اعلام وضعیت مسجد خبر داد و یادآور شد: یکی دیگر از موضوعاتی که این مرکز در تلاش برای نهادینه کردن آن است، اقامه نمازصبح در مساجد است که به مرور این موضوع نیز مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/ 73