حضور گروه سرود شهید پایدار در جشنواره آوای بی نشان ها

حضور گروه سرود شهید پایدار در جشنواره آوای بی نشان ها

تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
ایمان عباس زاده گفت:  به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) جشنواره کشوری آوای بی نشان ها از سوی موسسه فرهنگی هنری کساء برگزار شد.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) جشنواره کشوری آوای بی نشان ها از سوی موسسه فرهنگی هنری کساء برگزار شد.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت افزود: در این جشنواره قریب ۱۱۳ گروه سرود از سراسر کشور حضور داشتند و از این گروه ها، گروه سرود شهید پایدار بود.


وی بیان کرد: جشنواره آوای بی نشان ها هم زمان با نیمه شعبان شروع شده و ۳ روز به طول انجامید.


عباس زاده ادامه داد: گروه سرود شهید پایدار برای شرکت در این جشنواره طی ۳ روز ۳ سرود فرزندان امام، مردی از سمت باران و بی نشون را به صورت پاتوقی در سطح شهر جیرفت اجرا کرده و کلیپ آن را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرد.



سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت ابراز کرد: البته برای گروه های سرود شرکت کننده کدی در نظر گرفته شده بود تا با رای مردمی در این جشنواره امتیاز کسب کنند.


وی اضافه کرد: بر همین اساس طرفداران هر یک از گروه های سرود می بایست کد آن گروه سرود را به سامانه پیامکی ارسال کنند که خوشبختانه تاکنون در این نظر سنجی گروه سرود شهید پایدار در صدر گروه های سرود قرار گرفته است البته نتیجه نهایی امشب راس ساعت ۲۲ اعلام می شود.


عباس زاده اظهار کرد: قرار است در اختتامیه جشنواره آوای بی نشان ها از گروه های سرود برتر با اهدای جوایزی تجلیل شود.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت در خاتمه ضمن آرزوی موفقیت برای گروه سرود شهید پایدار، عنوان کرد: بچه های گروه سرود شهید پایدار برای حضور چشمگیر در این جشنواره تلاش بسیار کردند که جا دارد صمیمانه از این عزیزان تشکر کنم.

پایان پیام/ 586