صدور مجوز الکترونیکی کانون های مساجد با هدف تسهیل در روند اداری انجام می شود

صدور مجوز الکترونیکی کانون های مساجد با هدف تسهیل در روند اداری انجام می شود

تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
حجت الاسلام یارمحمدی با اشاره به اینکه از ۳۸۱ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برای ۲۴۵ باب مجوز الکترونیکی صادر شده است، گفت: صدور مجوز الکترونیکی به منظور تسهیل در روند اداری انجام می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان زنجان اظهار کرد: مجوزهای الکترونیکی کانون های فرهنگی و هنری مساجد بر اساس اساسنامه جدید ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور صادر می‌شود.

 

حجت الاسلام یارمحمدی ادامه داد: استفاده از سامانه بچه های مسجد و صدور مجوزهای الکترونیکی با هدف تسهیل در روند امور اداری انجام شده است.

 

به گفته وی، راه اندازی سامانه «بچه های مسجد» فضایی را فراهم کرده است که از طریق فضای مجازی بتوان به راحتی موارد مربوطه اداری را پیگیری کرد و رفت و آمد مدیران کانون ها به مرکز استان را به حداقل خود رسانده است.

 

حجت الاسلام یارمحمدی در خصوص نحوه درخواست مجوزهای الکترونیکی کانون های مساجد ادامه داد: مدیران کانون های فرهنگی هنری باید با مراجعه به بخش کاربری کانون به نشانی پرتال بچه‌های مسجد نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

 

وی با یادآوری اینکه اولویت صدور مجوز الکترونیکی بر اساس امتیاز کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد است، ادامه داد: در استان زنجان 381 باب کانون فرهنگی و هنری فعالیت می کند که برای 245  باب مجوز الکترونیکی صادر شده است.

 

این مقام مسئول گفت: برخورداری کانون از ۲ هزار امتیاز، تطبیق سن مدیر کانون که باید بین ۱۸ تا ۵۰ سال باشد، دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس، ثبت حداقل ۲۰ عضو برای کانون های شهری و ۱۰ عضو برای کانون های روستایی در سامانه، بارگذاری مدارک، داشتن امام جماعت و تکمیل اطلاعات ارکان کانون از جمله شرایط اخذ مجوز الکترونیکی است.

 

پایان پیام/ 73