تغییر برنامه های هفتگی کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» با تغییر وضعیت کرونا

تغییر برنامه های هفتگی کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» با تغییر وضعیت کرونا

تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
پاریاو گفت: با توجه به تغییر وضعیت بیماری کرونا در جهرم، برنامه های هفتگی نوجوانان کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» اعلام شد.

«هادی پاریاو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» برای گروه های سنی عضو کانون در طول هفته برنامه هایی را تدارک دیده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم افزود: این برنامه ها با توجه به تغییر وضعیت بیماری کرونا در جهرم به رنگ نارنجی و لزوم رعایت برخی محدودیت ها، با تغییراتی مواجه شده است.

 

وی به جزییات این برنامه ها اشاره کرد و گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده برنامه کانون برای  گروه نوجوان با در نظر گرفتن شیوع بیماری کرونا، به صورت 2 شب در هفته برگزار می شود.

 

پاریاو ادامه داد: این برنامه ها در روزهای دوشنبه با برگزاری جلسه قرآن و سپس بازی فوتبال برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: همچنین در روزهای پنج شنبه نیز کلاس های عقیدتی، سیاسی، نظامی و... به فراخور شرایط و وضعیت پیش رو برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم خاطرنشان کرد: بچه های مسجد بعد از برگزاری کلاس ها می توانند از امکانات تنیس روی میز، فوتبال دستی و یا تماشای فیلم بهره مند شوند.

 

وی با اشاره به اینکه در صورت تغییر وضعیت کرونایی احتمال تغییر در شیوه برگزاری کلاس ها و یا عدم برگزاری کلاس ها وجود دارد، عنوان کرد: در صورت تغییر در برنامه ها از طریق فضای مجازی کانون اطلاع رسانی می شود.

 

پاریاو با اشاره به اینکه کلاس ها و برنامه ها از این هفته برگزار شده است، گفت: بچه های مسجد برای شرکت در برنامه ها و کلاس ها حتما هنگام نماز مغرب و عشا در مسجد حضور پیدا کنند.

 

پایان پیام/ 691