توزیع ۱۶۰ پرس غذای گرم به همت کانون «آیین» میان خانواده های محروم شهرستان خنج

توزیع ۱۶۰ پرس غذای گرم به همت کانون «آیین» میان خانواده های محروم شهرستان خنج

تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
قائدی گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «آیین»، تعداد ۱۶۰ پرس غذای گرم میان خانواده های محروم و مستمند شهرستان خنج توزیع شد.

«فرهاد قائدی» در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از خنج، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «آیین» شهرستان خنج در یک اقدام خیرخواهانه و عام المنفعه اقدام به تهیه و توزیع غذای گرم میان خانواده های محروم و کم بضاعت کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «آیین» شهرستان خنج افزود: این اقدام نیک با کمک خیران و نیکوکاران شکل گرفته و قرار است هر هفته و به مدت 2 ماه ادامه پیدا کند.

 

وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست اجرای این طرح تعداد 160 پرس غذای گرم تهیه و توزیع شده است، بیان کرد: برای تهیه این تعداد غذا، هزینه ای افزون بر 25 میلیون ریال صرف شده است.

 

قائدی با اشاره به اینکه بسته های غذا به همت بچه های مسجد میان فقرا و نیازمندان توزیع شده است، عنوان کرد: این برنامه هر هفته پنج شنبه ها در کانون فرهنگی و هنری «آیین» شهرستان خنج برنامه ریزی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی های انجام شده قرار است حداقل 150 پرس غذا هر هفته میان نیازمندان توزیع شود، خاطرنشان کرد: در صورت حمایت مالی و همکاری خیران، امکان تهیه غذا تا 250 پرس نیز وجود دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «آیین» شهرستان خنج با قدردانی از مشارکت خیران در انجام این اقدام خیرخواهانه و عام المنفعه، تصریح کرد: از مردم نوع دوست شهرستان خنج تقاضا داریم در ادامه اجرای این طرح، بچه های مسجد را یاری رسانند.

 

پایان پیام/ 691