استفاده از ظرفیت مساجد در ماه رمضان/زنجان، مهیای رمضان ۱۴۴۲ می شود

استفاده از ظرفیت مساجد در ماه رمضان/زنجان، مهیای رمضان ۱۴۴۲ می شود

تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
حجت الاسلام احمدی به ممنوعیت برگزاری تجمعات مذهبی در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: برنامه های این ماه مبارک در حوزه مواسات و فضای مجازی با استفاده از ظرفیت مساجد اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در نخستین جلسه هماهنگی عملیات رمضان ۱۴۴۲ با حضور معاونین و کارشناسان فرهنگی اظهار کرد: با وجود تمام موانع و محدودیت های کرونایی عملیات رمضان ۱۴۴۲ را در استان اجرا خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام سعید احمدی ادامه داد: با روند شیوع ویروس کرونا در استان و ممنوعیت برگزاری تجمعات مذهبی عملیات رمضان را به گونه ای دیگر و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه ۱۷ کمیته تخصصی در اداره کل تشکیل و عملیات رمضان را پیش خواهند برد، اظهار داشت: مهمترین کمیته این عملیات، کمیته رسانه خواهد بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به ضرورت بهره مندی از ظرفیت مساجد، موسسات قرآنی، ائمه جماعات، مبلغین و هیئات مذهبی گفت: در صورت لغو کلیه مراسمات در ماه مبارک رمضان خادمین مسجد که به حق خادمین مردم هستند وارد میدان شده و با مواسات و فعالیت های رسانه ای نقش آفرینی خواهد کرد.

پایان پیام/ 73