تقدیر فرماندار دنا از عملکرد کانون های مساجد در زلزله سی سخت

تقدیر فرماندار دنا از عملکرد کانون های مساجد در زلزله سی سخت

تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
فرماندار شهرستان دنا طی دیداری که با مدیر فهمای کهگیلویه و بویراحمد داشت، از عملکرد کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز سه شنبه (۱۷ فروردین) مدیر فهمای کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار شهرستان دنا دیدار و گفتگو کرد.

 


در این دیدار، ابتدا مدیر فهمای استان، ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه به مردم شهر سی سخت، از زحمات مجموعه دولت و همه مسئولان در بحث خدمت رسانی به مردم زلزله زده سی سخت تشکر و قدردانی کرد.

 


«علیرضا دولت آبادی» به تشریح فعالیت های کانون های مساجد استان از ابتدای زلزله سی سخت پرداخت و گفت: استقرار نانوایی سیار و پخت روزانه ۵ هزار قرص نان و همچنین تامین ۱۰ تن آرد از خیرین برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) و ۱۴۰ کیسه آرد از خیرین خرم آبادی و هم استانی از فعالیت های کانون های مساجد استان بوده است.

 


وی توزیع ۴ هزار بسته گوشت گرم در بین همه خانواده های شهر سی سخت و روستاهای هم جوار به ارزش ریالی بیش از یک میلیارد تومان و توزیع ۸ کارتن کفش  و ۴۰۰ تخته پتو، بین زلزله زدگان شهر سخت را از دیگر خدمات ستاد کانون های مساجد استان دانست.

 


دولت آبادی اظهار کرد: راه اندازی ایستگاه صلواتی و برگزاری برنامه های فرهنگی نیز از دیگر برنامه ها بود، که با حضور فعال مدیران و اعضای کانون های مساجد در بحث کمک و خدمت رسانی نیز قابل توجه می باشد.

 

وی ضمن تشکر از همراهی فرماندار دنا در سال های گذشته، خواستار تقویت کانون های فرهنگی، هنری مساجد این شهرستان شد.

 

در ادامه فرماندار شهرستان دنا ضمن تشکر از کانون های فرهنگی، هنری استان، عملکرد کانون های مساجد را در زلزله سی سخت خوب ارزیابی کرد و خواهان تقویت این حضور شد.

 


«عبدالحمید پناهی»، با تشریح وضعیت کنونی شهرستان دنا، ابراز امیدواری کرد با حمایت دولت و همه مجموعه ها، هر چه سریعتر چهره شهر و مردم به روز های قبل از زلزله برگردد.

 

وی در ادامه به حمایت از کانون های مساجد شهرستان دنا در فصل بودجه ریزی اشاره کرد و خواستار تقویت فعالیت های فرهنگی هنری در شهرستان خود شد.

 

گفتنی است، در این دیدار علی محمودی و دکتر روستا از قرارگاه جهادی امام حسین (ع) کشور، مدیر فهمای استان را همراهی کردند.

پایان پیام/ 630