برنامه‌های ماه رمضان کانون‌های مساجد گیلان مطابق با مصوبات ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود

برنامه‌های ماه رمضان کانون‌های مساجد گیلان مطابق با مصوبات ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد از ابلاغ برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان به کانون‌های مساجد گیلان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها منطبق با مصوبات ستاد ملی کرونا در سطح استان گیلان برگزار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» امروز(سه‌شنبه، 17 فروردین) در جلسه ستاد شئون فرهنگی استان گیلان با موضوع ماه رمضان اظهار داشت: برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان به کانون‌های مساجد سراسر گیلان ابلاغ شده است و این برنامه‌ها منطبق با مصوبات ستاد ملی کرونا و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان گیلان برگزار می‌شوند.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان عنوان کرد: در راستای ایجاد انگیزه بیشتر و به وجود آوردن خلاقیت و ابتکار سعی کردیم برنامه‌هایی که کانون‌های مساجد برگزار می‌کنند را مورد سنجش قرار داده و به آن‌ها امتیاز دهیم که مطمئنا کارکردهای بسیار خوبی به همراه دارد.

 

رضوانی‌نژاد با بیان اینکه فراخوان‌های لازم به مساجد و کانون‌های مساجد استان گیلان برای آمادگی جهت ورود به ماه مبارک رمضان داده شده است اضافه کرد: برگزاری جلسات قرآنی و همچنین کرسی‌های تلاوت خانگی از جمله برنامه‌هایی است که برای ایام ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است.

 

وی از برقراری جلسات مباحث تفسیر و حفظ قرآن کریم در سطح مساجد و کانون‌های مساجد سخن گفت و یادآور شد: توزیع غذای گرم و افطاری، تبلیغ کتاب با موضوع شنبه‌های کتاب با محوریت معرفی ماه مبارک رمضان از دیگر موضوعاتی است که اجرای آن را در ماه مبارک رمضان در دستور کار داریم.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان تبیین ماه مبارک و شعار سال، خاطره‌نویسی در سنین مختلف و موضوعاتی نظیر این را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده این نهاد اعلام کرد و خاطرنشان کرد: مشروح کلیه برنامه‌های مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری در ایام ماه مبارک رمضان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پایان پیام/ 84