بچه های مسجدی میلاد حضرت رقیه (س) را جشن گرفتند 

بچه های مسجدی میلاد حضرت رقیه (س) را جشن گرفتند 

تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
نصرالله امیری گفت: شامگاه گذشته پس از اقامه نماز مغرب و عشاء بچه های مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری المهدی (عج)، میلاد حضرت رقیه (س) را جشن گرفتند.

«نصرالله امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: شامگاه گذشته پس از اقامه نماز مغرب و عشاء بچه های مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری المهدی (عج)، میلاد حضرت رقیه (س) را جشن گرفتند.


مدیر کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) جیرفت افزود: این جشن باشکوه همراه با نورافشانی آسمان، سخنرانی، مولودی خوانی و تجلیل از دختران هم نام با حضرت رقیه (س) بود.


وی بیان کرد: اجرای تئاتر توسط گروهی از هنرمندان شهر جیرفت، مسابقات فرهنگی و اهدا ۵۰ کارت هدیه به قید قرعه به برندگان، از سایر برنامه های این جشن بود.


امیری ابراز کرد: با توجه به شرایط کرونایی جشن ولادت حضرت رقیه (س) در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) جیرفت ادامه داد: در پایان جشن نیز بسته های تبرکی در بین شرکت کنندگان توزیع شد.


وی اظهار کرد: یکی از اولویت های اصلی این کانون فرهنگی هنری در طول سال، بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی است و بر همین اساس در اعیاد مذهبی جشن برگزار می کند.


امیری در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری اعیاد مذهبی بتوانیم در راستای افزایش شناخت و معرفت مردم نسبت ائمه معصومین (ع) و سیره زندگی آنها گام برداریم.
 

پایان پیام/ 586