فیلم «تک تیرانداز» در کانون «دوستان آسمانی» اکران شد

فیلم «تک تیرانداز» در کانون «دوستان آسمانی» اکران شد

تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
گواهیان گفت: فیلم سینمایی «تک تیرانداز» برشی کوتاه از حضور حماسی «عبدالرسول زرین» بهترین تک‌تیرانداز دوران دفاع مقدس در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» اکران شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از جمله برنامه های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم اکران فیلم های مختلف و آموزنده است که به همت گروه رسانه ای «ماح» وابسته به این کانون فرهنگی و هنری انجام می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: اکران فیلم ها در این کانون بیشتر در موضوعات دفاع مقدس، مستندهای متنوع و جذاب ویژه گروه‌های مختلف سنی است.

 

وی بیان کرد: همچنین فیلم‌های مستند تولیدی که به همت بچه‌های مسجد در گروه رسانه‌ای «ماح» تهیه و تولید می‌شود نیز در مناسبت های مختلف در این کانون فرهنگی و هنری اکران می شود.

 

گواهیان عنوان کرد: در آخرین برنامه اکران فیلم که در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم انجام شد فیلمی با موضوع دفاع مقدس به اکران درآمد.

 

وی با اشاره به اینکه این فیلم سینمایی با عنوان «تک تیرانداز» برنده بهترین فیلم از نگاه ملی شناخته شده است، گفت: «تک تیرانداز» فیلمی قهرمان محور است که برشی کوتاه از حضور حماسی «شهید عبدالرسول زرین» بهترین تک تیرانداز دوران دفاع مقدس را در قالب یک داستان اکشن روایت می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم خاطرنشان کرد: اکران این فیلم که مورد استقبال بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» قرار گرفت پس از اقامه نماز مغرب و عشا در این کانون انجام شد.

 

وی در پایان اظهار کرد: این برنامه با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک توسط حاظران و رعایت فاصله فیزیکی در این کانون برگزار شده است.

 

به گزارش شبستان، این فیلم سینمایی از مهرماه سال 99 مقابل دوربین رفت و بیشتر بخش های آن در شهرک سینمایی دفاع مقدس فیلمبرداری شد.

 

 فیلمبرداری این فیلم حدود سه ماه زمان برده و در سخت ترین شرایط آب و هوایی و محدودیت های کرونایی انجام شده است.

 

در این فیلم که اثری قهرمان پرور به شمار می رود، بازیگرانی از کشورهای مصر، نیجریه، سنگال و ساحل عاج حضور پیدا کرده اند و هرکدام نقش تک تیراندازهای بعثی را ایفا کرده اند؛ در حقیقت آنها با «عبدالرسول زرین» به جدال می پردازند.

 

 بخش زیادی از قصه «تک تیرانداز» در دل نیروهای دشمن تعریف می شود و به تاثیر حضور و مبارزه تک تیرانداز ایرانی در عقیم کردن عملیات های دشمن می پردازد.

 

این فیلم سینمایی با حمایت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس ساخته شده است.

 

پایان پیام/ 691