کانون های رابط مساجد گیلان حمایت می شوند

کانون های رابط مساجد گیلان حمایت می شوند

تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
حجت الاسلام رضوانی نژاد از حمایت از کانون های رابط فهما در مساجد گیلان با پرداخت تسهیلات و تحت پوشش قراردادن هنرمندان کانون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از صومعه سرا، حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» در جلسه شورای اندیشه ورز شهرستان صومعه سرا با اشاره به توانمندی رابطین کانونهای مساجد این شهرستان گفت: با توجه به اجرای طرح ملی ایران قوی و شاخص های تعریف شده در این طرح برای کسب امتیاز، ۹ کانون فرهنگی هنری گیلان برتر شدند که از این تعداد ۲ کانون متعلق به صومعه سرا است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان  با بیان اینکه ۴۵ کانون رابط با پوشش دهی ۲۵ کانون برای هر رابط در این طرح فعال بودند افزود: به منظور حمایت از کانون های رابط، تسهیلاتی تا سقف ۳۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است ضمن اینکه هنرمندان کانون نیز تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

 

وی با بیان اینکه امسال سه کانون رابط برتر صومعه سرا مسئول پیگیری تمامی امور تا ثبت عملکردهای 75 کانون این شهرستان هستند تصریح کرد: در سال جاری عملکرد فرهنگی، قرآنی، هنری و ورزشی هر کانون در شهرستان مربوطه رتبه بندی شده و پایان سال بعد از درجه بندی، برترین ها به کشور معرفی و امتیاز بندی خواهند شد.

 

«نورالله صفرپور» خواستار پیگیر کارهای بیمه ای بعضی از رابطین وهنرمندان کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان شد.

 

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا از تشکیل شورای اندیشه ورز با حضور رابطین کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان خبرداد و تاکید کرد: این جلسه که هم تجلیل از کانونهای برتر کشوری صومعه سرا و هم نشست شورای اندیشه ورز است با هدف پررنگ کردن فضای معنوی مساجد با توجه به حلول ماه مبارک رمضان برگزار شد.

 

 

پایان پیام/ 84