برگزاری حلقه صالحین حضرت قاسم بن الحسین(ع) در مسجد النبی(ص) زنجان

برگزاری حلقه صالحین حضرت قاسم بن الحسین(ع) در مسجد النبی(ص) زنجان

تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
با حضور جمعی از بچه های مسجدالنبی(ص) زنجان حلقه صالحین حضرت قاسم بن الحسین(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل مسجد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسجدالنبی(ص) زنجان یکی از مساجد فعال در حوزه دوره های آموزشی اعتقادی است که در طول هفته برنامه های آموزشی خود را برپا می کند.

 

با شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت تجمع در مساجد، این مسجد برنامه های آموزشی خود را با حضور حداقل اعضاء و رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه داده است.

 

کانون فرهنگی و هنری سبحان در این مسجد فعال است و با بیش از ۱۳۶ عضو فعال دارای کتابخانه ای با موضوعات اعتقادی، آموزشی و فرهنگی است و ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برنامه های خود را به روال قبل برگزار می کند.

برنامه های هفتگی این مسجد در حوزه آموزش به طور مرتب اجرا می شود و روزهای شنبه با عنوان «شنبه های اعتقادی» به برگزاری دوره های اصول کلام ویژه نوجوانان اختصاص دارد.

 

روزهای یکشنبه کلاس آموزش مکبری برای نوجوانان در مسجد دایر است، روزهای دوشنبه حلقه های معرفتی برای سه گروه دانش آموزان مقطع ابتدایی، متوسطه و دانشگاهی دایر می شود، روزهای سه شنبه کلاس های اعتقادی ویژه بزرگسالان در مسجد برپا است، در روزهای چهارشنبه نیز هیئت النبی مراسم هفتگی برگزار می کند، روزهای جمعه نیز به برنامه های ورزشی، فوتبال و کوهپیمایی اختصاص دارد.

 

این مسجد در بحث جمع آوری کمک های مردمی و توزیع بسته های معیشتی نیز فعالیت دارد و توانسته است در هر مرحله از رزمایش کمک های مومنانه با همکاری خیرین و اصحاب مسجد بسته های ارزاق را تهیه و در بین نیازمندان توزیع کند.

این بار نیز با همکاری خیرین و اصحاب مسجد کمک مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان در مسجدالنبی(ص) به اجرا درمی آید تا بسته های معیشتی و کالاهای اساسی برای این ماه عزیز در اختیار خانواده های نیازمند قرار گیرد.

 

 از اینرو خیرین و علاقمندان به شرکت در این اقدام خیرخواهانه می توانند کمک های نقدی خود را به شماره 6037997599133668 بانک ملی مسجدالنبی(ص) زنجان واریز کنند.

 

کمک های نقدی جمع آوری شده جهت اهدای بسته های ارزاق ویژه ماه مبارک رمضان هزینه خواهد همچنین خیرین علاقمندان برای کمک های غیرنقدی نیز می توانند از طریق شماره تلفن 09191422371 کمک های خود را به دست بچه های مسجدالنبی(ص) برسانند.

 

 

 

پایان پیام/ 73