مرحله جدید طرح «کمک مومنانه» در کانون «مشکات الرضا (ع)» اجرایی می شود

مرحله جدید طرح «کمک مومنانه» در کانون «مشکات الرضا (ع)» اجرایی می شود

تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
رحیمی از اجرای مرحله جدید طرح «کمک مومنانه» همزمان با ماه رمضان در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم خبر داد.

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» و از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون چند مرحله طرح «کمک مومنانه» در راستای کمک به اقشار محروم جامعه به اجرا در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری مشکات الرضا (ع)» جهرم افزود: این طرح خیرخواهانه و خداپسندانه با همکاری و مشارکت اهالی مسجد، خیران و نیکوکاران برگزار و مواد غذایی مورد نیاز خانواده ها، پس از تهیه و بسته بندی میان خانواده های کم بضاعت و محروم توزیع می شود.

 

وی بیان کرد: طرح «کمک مومنانه» سال گذشته و در مناسبت های مختلف به اجرا در آمده که در پی آن صدها خانواده از آن بهره مند شده اند.

 

رحیمی خاطرنشان کرد: در نخستین گام از اجرای این طرح در سال 1400 قرار است مرحله دیگری از طرح «کمک مومنانه» همزمان با ماه رمضان از سوی کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» به اجرا در آید.

 

وی گفت: در مرحله جدید طرح «کمک مومنانه» که با مشارکت اهالی مسجد، اعضای کانون، خیران و نیکوکاران برگزار می شود قرار است بسته های مواد غذایی حاوی برنج، حبوبات، روغن و... تهیه و میان خانواده هایی که پیش از این از سوی بچه های مسجد شناسایی شده اند، توزیع شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم عنوان کرد: این بسته ها اکنون از سوی بچه های مسجد در حال آماده سازی بوده و قرار است در روزهای آینده مهیای توزیع میان خانواده ها شود.

 

رحیمی با قدردانی از خیران و نیکوکاران در مشارکت برای تامین بسته های مواد غذایی، خواستار تداوم این همکاری از سوی خیران برای تداوم طرح «کمک مومنانه» شد.

پایان پیام/ 691