توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت نذری بین نیازمندان مازندرانی

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت نذری بین نیازمندان مازندرانی

تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
حجت الاسلام نعمتی قرا از توزیع ۱۲۰۰بسته گوشت بین نیازمندان مازندران به مناسبت ماه رمضان خبر داد و گفت: این کمک مؤمنانه به همت کانون فرهنگی هنری و موسسه حضرت خدیجه (س) قم، بچه‌های مسجد و خیرین استان تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین«رجب نعمتی قرا» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن قدردانی از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برای ثبت فعالیت های بچه های مساجد در طرح ملی «ایران قوی» و کسب شش جایگاه برتر  دربین کانون های مساجد کشور، اظهار کرد: همچنین قدردان زحمات و خدمات شایسته فعالین مساجد شهرها و روستاهای استان برای فعالیت در سنگر پشتیبانی از جبهه مقابله با کرونا در قالب تولید و توزیع اقلام بهداشتی، تهیه و توزیع بسته های معیشتی، غذای گرم و... هستیم.  

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران با بیان اینکه با توجه به تداوم شیوع کرونا و تعطیلی کسب و کارها درپی اوج گیری این بیماری، تهیه و توزیع کمک های مومنانه برای رفع مشکلات معیشتی محرومین در دستور کار بچه های مساجد استان قرار دارد،  افزود: همچنین 1200بسته گوشت نذری با مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران روز یکشنبه(22فروردین) ساعت7و 30 دقیقه صبح  در جوار مدیریت حوزه های علمیه استان مازندران برای توزیع بین نیازمندان سراسر استان در اختیار رابطین شهرستان‌های دیار علویان قرار می‌گیرد.

 

وی بابیان اینکه این کمک مؤمنانه در قالب بسته های 1.5کیلویی  بین نیازمندان استان که به همت بچه‌های مسجد در مناطق مختلف شهری و روستایی شناسایی شدند توزیع خواهد شد،یادآور شد: در نیمه شعبان امسال نیز 10میلیون تومان کمک نقدی از سوی کانون و موسسه حضرت خدیجه(س) قم برای خریداری و ذبح شرعی و بهداشتی گوسفند در اختیار 10کانون فرهنگی هنری استان مازندران قرار گرفت و گوشت نذری از محل ذبح قربانی بین نیازمندان شناسایی‌شده توزیع شد.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا با بیان اینکه در دومین مرحله از توزیع گوشت نذری در استان 313 بسته گوشت از قم به مازندران رسید، ادامه داد: همچنین د رآستانه محرم حسینی1000بسته گوشت نذری با رعایت شیوه نامه های در اختیار جامعه هدف قرار گرفت.   

 

وی با بیان اینکه همزمان با ماه صفر هزار و 500 بسته گوشت نذری به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه(س) و با همکاری ستاد فهمای مازندران بین اقشار کم برخوردار استان توزیع شد، افزود: در ماه جمادی اول ۱۲۰۰بسته گوشت و در ماه مبارک رجب نیز ۱۲۰۰ بسته گوشت نذری بین نیازمندان استان توزیع شده است.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا با بیان اینکه به همت موسسه حضرت خدیجه(س) اول هر ماه طرح توزیع گوشت نذری در استان های مختلف کشور اجرایی می شود،  گفت: علاقه مندان به مشارکت در این امر خداپسندانه می توانند به سایت موسسه حضرت خدیجه(س) قم مراجعه کنند.

پایان پیام/ 286