تعطیلی مساجد در ماه مبارک رمضان تصمیمی شتاب زده است

تعطیلی مساجد در ماه مبارک رمضان تصمیمی شتاب زده است

تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
حجت الاسلام احمدی، تعطیلی مساجد در ماه مبارک رمضان را تصمیمی شتاب زده خواند و گفت: انتظار می رفت تصمیم برای تعطیلی مساجد با مشورت کارشناسان امر انجام شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان صبح امروز در نودو نهمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های دینی که با حضور آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان، از تشکیل 15 کارگروه ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

 

حجت الاسلام سعید احمدی ادامه داد: کارگروه کودک و نوجوان، کتاب، مسجد، قرآنی، رسانه ای و تبلیغ نوین مهمترین کارگروه های اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ماه مبارک رمضان 1442 خواهد بود.

 

حجت الاسلام احمدی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان افزود: برنامه ها در ماه مبارک رمضان متناسب با شرایط کنونی جامعه خواهد بود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به ظرفیت فضای رسانه ای بیان داشت: از دو ابزار رسانه و تبلیغات محیطی در ماه مبارک رمضان امسال بهره خواهیم برد.

 

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: بی شک حال معنوی ماه مبارک رمضان و انتقال معارف دینی در فضای واقی بیشتر از فضای مجازی قابل لمس و بهره برداری است اما در شرایط کنونی که حفظ سلامت جسمی مومنین امری مهم است باید از این این ابزار قوی بیشتری استفاده را بکنیم.

 

وی تعطیلی مساجد در ماه مبارک رمضان را اقدامی غیر کارشناسانه عنوان کرد و گفت: انتظار می رفت تصمیم برای تعطیلی مساجد با مشورت کارشناسان امر انجام شود اما به هر حال باید منتظر فروکش کردن آمار مبتلایان باشیم تا شاید نیمه دوم ماه مبارک رمضان و شب های قدر مراسماتی با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی برگزار کنیم.

پایان پیام/ 693