۴۰۰ بسته مواد غذایی به همت کانون «آیین» میان نیازمندان شهرستان خنج توزیع می شود

۴۰۰ بسته مواد غذایی به همت کانون «آیین» میان نیازمندان شهرستان خنج توزیع می شود

تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
قائدی از توزیع ۴۰۰ بسته مواد غذایی همزمان با ماه رمضان به همت کانون فرهنگی و هنری «آیین» میان خانواده های کم بضاعت و محروم شهرستان خنج خبر داد.

«فرهاد قائدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خنج، گفت: در آستانه ماه رمضان، ماه بندگی و اطاعت خداوند متعال، مرحله جدید طرح «کمک مومنانه» در کانون فرهنگی و هنری «آیین» به اجرا در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «آیین»، شهرستان خنج، افزود: در این مرحله از طرح «کمک مومنانه» قصد داریم تا با تهیه 400 بسته مواد غذایی، در تامین مایحتاج ضروری خانواده های کم بضاعت سهیم باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه با عنوان «بهار مهربانی در ماه مهربانی» به همت بچه های مسجد در حال اجرا است، عنوان کرد: تا کنون هزینه 270 بسته مواد غذایی تامین شده است.

 

قائدی با اشاره به اینکه با تامین هزینه بسته ها کار آماده سازی و توزیع آن از سوی بچه های مسجد انجام می شود، خاطرنشان کرد: از خیران و نیکوکارانی که تا کنون در تهیه بسته های مواد غذایی برای اقشار محروم و کم بضاعت جامعه سهیم شده اند، قدردانی می کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه برای تهیه هر بسته غذایی ۳۵۰ هزار تومان نیاز است، اظهار کرد: در مجموع برای تهیه 400 بسته نیازمند 140 میلیون تومان هستیم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «آیین» شهرستان خنج، از خیران، نیکوکاران و اهالی مسجد خواست کمک های نقدی خود را تا اول ماه رمضان به شماره حساب بانک ملی 0107909107004 ارسال کنند.

 

وی با اشاره به محتوای بسته های مواد غذایی نیز گفت: هر بسته غذایی شامل یک کیسه 10 کیلویی برنج، یک عدد مرغ گرم، یک عدد روغن یک لیتری ،یک عدد رب گوجه فرنگی، یک کیلویی شکر، سویا، ژله و کستر است.

 

پایان پیام/ 691