کمک رمضانی اهالی مسجد سید سجاد به نیازمندان/ تبعیت مسجدی‌ها از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا

کمک رمضانی اهالی مسجد سید سجاد به نیازمندان/ تبعیت مسجدی‌ها از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا

تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام والمسلمین هاتفی گفت: کمک مومنانه اهالی مسجد سید سجاد به نیازمندان در آستانه ماه رمضان میان ۱۸۰ خانواده توزیع شد. در برگزاری برنامه‌ها در این ماه نیز تابع تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین «نصرت الله هاتفی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون ‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه عملکرد مسجدی ها در رعایت پروتکل های بهداشتی الگویی برای سایر گروه های مردم است، اظهار کرد: با وجود این، ویروس کرونا با کسی شوخی ندارد و هر قدر هم رعایت کنیم باز در خطر ابتلا به این بیماری هستیم همچنان که تاکنون چند تن از اهالی مسجد سید سجاد به کرونا مبتلا شده اند.

 

امام جماعت مسجد سید سجاد (واقع در تهران، بزرگراه شهید سلیمانی، خیابان شهید حاجی پور) افزود: بر همین اساس ما تابع تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و برنامه ریزی های خود برای ماه رمضان را مطابق با ابلاغیه این ستاد انجام می دهیم، البته بهتر است همه تدابیر برای باز بودن مساجد و اقامه نماز جماعت و سایر برنامه های مذهبی در ماه رمضان باشد که به این منظور مساجد باید به فکر تهیه و توزیع وسیع اقلام بهداشتی باشند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه کمک مومنانه اهالی مسجد سید سجاد به نیازمندان در آستانه ماه رمضان میان 180 خانواده توزیع شد، گفت: هر بسته ارزاق و بهداشتی شامل برنج، گوشت، مرغ، چای خشک، قند، کنسرو تن ماهی، حبوبات، رشته ماکارانی، خرما، پودر ماشین لباس شویی، ماسک، دستکش و محلول ضد عفونی کننده است.

 

هاتفی با بیان اینکه سخنرانی مذهبی، قرائت روزانه یک جزء از قرآن، تفسیر قرآن و قرائت دعای افتتاح از برنامه های مسجد سید سجاد در ماه مبارک رمضان است، تاکید کرد: جلسه قرائت و تفسیر قرآن ویژه خواهران نیز همه روزه از ساعت 11 تا 12 و 30 دقیقه در شبستان این مسجد برگزار می شود.

پایان پیام/ 397