اجرای رزمایش «کمک مومنانه» با تهیه ۱۲۰ بسته معیشتی در کانون «الزهرا (س)»

اجرای رزمایش «کمک مومنانه» با تهیه ۱۲۰ بسته معیشتی در کانون «الزهرا (س)»

تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
حضوری از اجرای مرحله جدید رزمایش «کمک مومنانه» با تهیه ۱۲۰ بسته معیشتی ویژه خانواده های کم بضاعت به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در آستانه ماه رمضان، ماه بندگی و عبادت خداوند متعال، مرحله دیگری از رزمایش «کمک مومنانه» به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به اجرا در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم افزود: این رزمایش در راستای تداوم اجرای طرح مواسات و همدلی و بخش اول چهارمین مرحله از طرح «کمک مومنانه» به همت بچه های مسجد اجرایی شده است.

 

وی بیان کرد: در اجرای این مرحله از رزمایش، که با هدف حمایت از خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده از کرونا به اجرا در آمده تعداد 120 بسته مواد غذایی تهیه شده است.

 

حضوری ادامه داد: در این مرحله از رزمایش «کمک مومنانه» بسته های معیشتی حاوی اقلامی همچون برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه و... تهیه شده و آماده توزیع میان خانواده های کم بضاعت است.

 

وی خاطرنشان کرد: برای تهیه هر بسته مواد غذایی بیش از 200 هزار تومان هزینه شده و در مجموع این 120 بسته با اعتباری افزون بر 24 میلیون تومان تهیه شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم با قدردانی از عوامل تهیه و توزیع بسته های مواد غذایی، از خیران، نیکوکاران، اهالی مسجد و اعضای کانون در اجرای این طرح تقدیر کرد.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» از ابتدای شیوع بیماری کرونا در خدمات رسانی به مردم به ویژه اقشار کم بضاعت جامعه سهیم بوده است، گفت: به همت اهالی مسجد و نیکوکاران در این مدت چند مرحله طرح «کمک مومنانه» در این کانون فرهنگی و هنری به اجرا در آمده است.

 

حضوری در پایان عنوان کرد: از خیران می خواهیم تا همچون گذشته آستین همت را بالا زده و در برنامه های خیرخواهانه و عام المنعه در راستای کمک به اقشار محروم جامعه، کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» را یاری رسانند.

 

پایان پیام/ 691