توزیع اقلام ضروری خانواده ها به نرخ تعاونی در کانون «منتظران نور»

توزیع اقلام ضروری خانواده ها به نرخ تعاونی در کانون «منتظران نور»

تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
نیکجو از توزیع اقلام ضروری خانواده ها به نرخ تعاونی ویژه اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» فعالیت های مختلفی انجام می شود که یکی از آنها راه اندازی فروشگاه به صورت موقت و تامین برخی از کالاهای ضروری خانواده های اعضای کانون است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: این اقدام تا کنون در چند مرحله به اجرا در آمده و کالاها و اقلام مورد نیاز خانواده ها به نرخ تعاونی میان اعضای کانون توزیع شده است.

 

وی با اشاره به مرحله جدید این طرح در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، بیان کرد: در اجرای این طرح، اقلامی همچون برنج، الکل و ماسک به نرخ تعاونی تهیه شده و در اختیار فروشگاه کانون برای توزیع میان خانواده ها قرار گرفته است.

 

نیکجو با اشاره به اینکه پیش از این نیز  چند مرحله از این  طرح توسط کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» شهرستان جهرم اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: در مراحل قبلی اجرای این طرح اقلامی همچون گوشت مرغ، اقلام بهداشتی همچون ماسک و الکل میان اهالی مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری با قیمت مطلوب توزیع شده است.    

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» شهرستان جهرم ادامه داد: اقلام توزیع شده میان اهالی مسجد و اعضای کانون با قیمت مناسب و تعاونی میان متقاضیان توزیع شده است.

 

نیکجو با اشاره به اینکه این کانون‌ فرهنگی و هنری، در حیطه‌ های مختلف همچون تولید ماسک، ضدعفونی کردن معابر عمومی و توزیع بسته‌ های غذایی فعالیت داشته است، گفت: این کانون‌ تاکنون چند هزار انواع ماسک را به صورت خوجوش تولید و میان مردم توزیع کرده است.

 

وی ادامه داد: تلاش در راستای ریشه کنی ویروس منحوس کرونا، با انجام برنامه های متنوع از ابتدای شیوع بیماری تا کنون از دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری بوده که اخیرا نیز بچه های مسجد با اجرای طرح «شهید قاسم سلیمانی» در خط مقدم کمک به مدافعان سلامت قرار گرفته اند..

پایان پیام/ 691