قرارگاه خانواده با محوریت مسجد داودقلی و مشارکت مردمی فعالیت می کند

قرارگاه خانواده با محوریت مسجد داودقلی و مشارکت مردمی فعالیت می کند

تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
به گفته حجت الاسلام ولایتی، قرارگاه خانواده با محوریت مسجد داودقلی و مشارکت مردمی فعالیت می کند و سعی دارد در زمینه های تربیتی، فرهنگی اجتماعی، علمی، جهاد سازندگی، سلامت و هنر انقلاب و سبک زندگی ایرانی اسلامی فعالیت نماید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام علی اصغر ولایتی مسئول قرارگاه خانواده مسجد داودقلی زنجان در دیدار با با آیت اله قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، گزارشی از فعالیت های جوانان زنجانی در عرصه های جهاد فرهنگی و اجتماعی ارائه کرد و افزود: جوانان زنجانی به عشق رهبری و برای اعتلای ازرشهای اسلام و انقلاب و برای خدمت به مردم شبانه روز مجاهدت می کنند.

 

امام جماعت مسجد داوقلی زنجان، جوانان زنجانی را وارثان غواصان دریادلی نامید که امروز در جامعه به مردم خدمت می کنند و بدون منت برای لبیک گویی به امر ولی سراز پا نمی شناسند.

 

حجت الاسلام ولایتی در ادامه ضمن تاکید بر مردمی بودن فعالیت ها و برنامه ها و اشاره به این موضوع که خودشان قطره کوچکی هستند و خود را سرباز کوچک رهبری می دانند و افتخار می کنند به این که در مسیر انقلاب با تاسی به سیره عملی شهدا برای جامعه اسلامی خدمت می کنند، گفت: این قرارگاه با محوریت مسجد و مردم فعالیت می کنید و سعی دارد در زمینه های تربیتی، فرهنگی اجتماعی، علمی، جهاد سازندگی، سلامت و هنر انقلاب وسبک زندگی ایرانی اسلامی فعالیت نماید.

 

به گفته وی، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، کمک به ازدواج های آسان، تقدیم جهیزیه، مشاوره های مختلف با رویکرد دین، حلقه های صالحین و مصلحین، تربیت هنرمندان جوان با تولید فیلم های کوتاه اجتماعی و ارزشی، اجرای سرود های موضوعی، اجرای تئاتر های دفاع مقدس و شرایط روز جامعه، اجرای سرودهای میدانی و خیابانی، کمک به ساخت منازل نیازمندان با گروه جهادی، ایجاد کارگاه های کوچک اشتغال، ایجاد شغل برای جوانان، اجرای طرح های سروهای صبور کمک مادی ومعنوی به بی وارثین، طرح همسفره ترویج کمک همسایه ها به همدیگر، طرح همکلاسی مهربان ترویج کمک دانش آموزان به هم شاگردان خود، طرح نان مهربانی ترویج تنورهای صلواتی و طرح های زیبای دیگر اهم فعالیت های این قرارگاه است.

 

ولایتی به رویکرد جهادی فعالیت ها اشاره کرد و افزود: همه جوانان برادران و خواهران همه با روحیه جهادی و با انگیزه خدمت به مردم با سلیقه های مختلف در این قرارگاه فعالیت می کنند و بسیاری از این فعالین قبل از ورود به این مجموعه گاها در وادی خدمت و کمک به مردم نبودند ولی کارها و طرح زیبای فعالین این مجموعه همه عزیزان را مشتاق و شیفته خدمت و کار جهادی کرد.

 

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی ضمن قدردانی از حمایتهای بسیج ،خواستار حمایت و همراهی همه نهادهای انقلابی و فرهنگی از این مجموعه مردمی شدند.

 

در این دیدار رئیس سازمان تبلیغات ضمن تقدیر از مجاهدت و فعالیت های فرهنگی جوانان زنجانی از آنان خواست با همین روحیه بالا به فعالیت های جهادی و تربیتی خود ادامه دهند که قطعا اجر معنوی و لطف و محبت خدا را به دنبال دارد.

 

آیت اله قمی خاطرنشان کرد: ما از این فعالیت های خوب خبر داریم و آنها رصد میکنیم و حتما در حد توان از آن حمایت میکنیم.

پایان پیام/ 73