تولید کلیپ «طرح شهید سلیمانی» در کانون «الزهرا (س)»

تولید کلیپ «طرح شهید سلیمانی» در کانون «الزهرا (س)»

تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
حضوری از تولید کلیپ «طرح شهید سلیمانی» با موضوع پایش سلامت مردم از بیماری کرونا به همت گروه رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: رزمایش پایش سلامت با هدف قطع کردن زنجیره انتقال ویروس کرونا در قالب طرح «شهید سلیمانی» در شهرستان جهرم به اجرا در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم افزود: دومین مرحله از طرح «شهید سلیمانی» نیز به همت بسیجیان گروه جهادی «شهید نامجو» باهمکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم، فرمانداری ویژه شهرستان جهرم و حوزه مقاومت بسیج «امام سجاد (ع)» اجرایی شده است.

 

وی بیان کرد: فعالیت این گروه جهادی در مرحله دوم طرح «شهید سلیمانی» به همت گروه رسانه ای «کوثر» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به تصویر کشیده شده و در قالب یک گزارش خبری تهیه و تنظیم شده است.

 

حضوری با اشاره به اینکه تصویربرداری این گزارش به وسیله «محمدرضا سبویی» و «نیما بحریه» انجام شده است، عنوان کرد:  این اثر با مجری گری «پیمان بازماندگان» و تدوین «محمدرضا سبویی» تهیه شده است.️

 

وی ادامه داد: همچنین «شایان شهابی» و «متین جمالی‌فرد» نیز به عنوان عکاسان گروه رسانه ای «کوثر» در  این اثر نقش داشته اند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با اشاره به اینکه این کلیپ به همت مرکز رسانه‌ای «کوثر» وابسته به این کانون تولید شده است از عوامل تهیه و تولید این اثر قدردانی کرد.

 

حضوری با اشاره به اینکه اجرای این رزمایش با حضور ۳۰ تیم چهار نفره و ۳۰ دستگاه خودرو انجام شده است، بیان کرد: این برنامه در منطقه بولوار رهبری برگزار شده و تعداد سه هزار نفر در آن مورد پایش قرار گرفتند.

 

وی در پایان اظهار کرد: از سه هزار نفر شهروند پایش شده در این طرح، تعداد ۴۷ نفر تست رپید کرونا داده‌اند.

 

پایان پیام/ 691