غبارروبی مسجد به همت کانون «بقیه الله (عج)» برای میزبانی از مومنان درماه رمضان

غبارروبی مسجد به همت کانون «بقیه الله (عج)» برای میزبانی از مومنان درماه رمضان

تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
فاخری گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» شهر «باب انار»، با غبارروبی وپاکیزه کردن مسجد، برای میزبانی از مردم و اهالی مسجد در ماه رمضان آماده شدند.

«محمد باقر فاخری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)»، مسجد «صاحب الزمان (عج)» شهرستان خفر از روزهای گذشته مشغول آماده سازی مسجد برای میزبانی از روزه داران در ماه رمضان بودند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)»، مسجد «صاحب الزمان (عج) شهرستان خفر افزود: غبارروبی و جاروب کردن محیط مسجد و فضاسازی آن از جمله فعالیت هایی بوده که بچه های مسجد در روزهای اخیر و همزمان با ماه مبارک رمضان انجام داده اند.

 

وی ادامه داد:‌ مزین کردن باغچه های مسجد به گل های زیبا و خوش بوی محمدی، تعبیه گلدان گل در محیط مسجد، تعمیر و سرویس کولرها، بازسازی باغچه ها، شست و شوی دستشویی ها و... عمده فعالیت اعضای کانون «بقیه الله (عج)» در استقبال از ماه رمضان بوده است.

 

فاخری بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده اگرچه امسال نیز به جهت شیوع بیماری کرونا، آنگونه که باید امکان برگزاری مراسم ها وجود ندارد اما با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، برخی از فعالیت های مذهبی و دینی در این ماه با برکت برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه قرائت قرآن کریم در این ماه مبارک بسیار توصیه شده است، عنوان کرد: بدین منظور برنامه قرائت قرآن در کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» خفر برنامه ریزی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)»، مسجد «صاحب الزمان (عج) شهرستان خفر خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی ها، برنامه جزء خوانی قرآن کریم در این کانون فرهنگی و هنری از ابتدای ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: تلاوت روزانه قرآن کریم، همه روزه تا پایان ماه رمضان، همراه با اقامه نماز ظهر و عصر به همت کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» در مسجد «صاحب الزمان (عج)» شهرستان خفر برگزار می شود.

 

فاخری با دعوت از اهالی این منطقه برای حضور در برنامه های کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی با حفظ فاصله فیزیکی، پوشیدن ماسک و ... در این برنامه ها شد.

 

پایان پیام/ 691