برنامه «مناجات با خدا» در طول ماه رمضان به صورت هفتگی در کانون «پیمان غدیر» جهرم

برنامه «مناجات با خدا» در طول ماه رمضان به صورت هفتگی در کانون «پیمان غدیر» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
پاشه گفت: برنامه «مناجات با خدا» به صورت هفتگی در طول ماه رمضان در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم برگزار می شود.

«حسین پاشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم،  با تبریک فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان، گفت: شرایط حاکم بر جامعه و گسترش شیوع بیماری کرونا سبب شده که برگزاری ویژه برنامه های ماه رمضان در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» با محدودیت هایی مواجه شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» افزود: در سال های گذشته و در ایام ماه رمضان برنامه های متنوعی از سوی این کانون فرهنگی و هنری ویژه اقشار مختلف جامعه برگزار می شد که با استقبال خوب شهروندان نیز مواجه بود.

 

وی بیان کرد: برنامه های امسال اگرچه محدود بوده اما سعی کردیم برای بهره بردن از معنویت این ماه با برکت و با رعایت سایر شیوه نامه های بهداشتی به اجرای برخی برنامه ها به صورت محدود اقدام کنیم.

 

پاشه خاطرنشان کرد: از جمله فعالیت هایی که امسال و در ماه رمضان در دستور کار بچه های مسجد قرار گرفته برگزاری مراسم احیا در شب های جمعه این ماه با عظمت و پر برکت است.

 

وی عنوان کرد: در برنامه احیا که به صورت هفتگی برگزار می شود، دعای «ابوحمزه ثمالی» با نوای مداحان اهلبیت (ع) قرائت می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» ادامه داد: حاضران در این برنامه از نوای دعای زیبای «ابوحمزه ثمالی» که توسط حجت الاسلام «حمید رضا قناعتیان» و «محسن ذاکری» قرائت می شود، بهره مند می شوند.

 

وی به زمان برگزاری این برنامه اشاره کرد و گفت: مراسم احیا، هر هفته پنجشنبه ها تا پایان ماه رمضان از ساعت 12 شب تا 2 بامداد در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» برگزار می شود.

 

پاشه در پایان از اهالی مسجد و کانون و دیگر شهروندان برای حضور در این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی همراه با استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی دعوت کرد.

 

پایان پیام/ 691