توزیع ۱۰ تن محصول پیاز کشاورزان رودبار جنوب در بین نیازمندان شهر مشهد

توزیع ۱۰ تن محصول پیاز کشاورزان رودبار جنوب در بین نیازمندان شهر مشهد

تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: ۱۰ تن محصول پیاز کشاورزان شهرستان رودبار جنوب در بین خانوارهای نیازمند شهر مشهد مقدس و حاشیه این شهر توزیع می شود.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: ۱۰ تن محصول پیاز کشاورزان شهرستان رودبار جنوب در بین خانوارهای نیازمند شهر مشهد مقدس و حاشیه این شهر توزیع می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: هم اکنون بچه های مسجدی عضو گروه جهادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری در حال بارگیری این پیازها برای ارسال به شهر مقدس مشهد هستند.


وی بیان کرد: امسال با توجه به افت قیمت محصول پیاز، دولت برای حمایت از کشاورزان محصول آنها را خریداری کرده و با توجه به گرمی هوا امکان فاسد شدن این محصول وجود دارد بنابراین از طریق رایزنی با اداره تعاون روستایی با کمک بچه های مسجدی عضو گروه جهادی کانون شهید باکری تصمیم گرفتیم تا محصول پیاز را به این شهر ارسال کنیم.


حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: با کمک یک فرد خیر مشهدی کامیون برای بارگیری به شهرستان رودبار جنوب آمده است و قرار است این ۱۰ تن پیاز به طور رایگان در اختیار نیازمندان شهر مشهد و حاشیه این شهر قرار داده شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در خاتمه عنوان کرد: از کلیه گروه های جهادی فعال در سطح جنوب تقاضا دارم پای کار آمده و با این اقدام جهادی از فاسد شدن و اسراف پیاز جلوگیری کرده و این محصول را به دست نیازمندان برساند.

 

پایان پیام/ 586