تولید استوری موشن «راه مقاومت» در کانون «امام باقر (ع)» لارستان

تولید استوری موشن «راه مقاومت» در کانون «امام باقر (ع)» لارستان

تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
زمانی از تولید استوری موشن «راه مقاومت» با موضوع شهدای هسته ای به همت کانون فرهنگی و هنری «امام باقر (ع)» لارستان خبر داد.

«علی زمانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه شهدای هسته ای، گفت: «راه مقاومت» نام استوری موشن جدید کانون فرهنگی و هنری «امام محمد باقر (ع)» شهرستان لارستان است که به همت بچه های مسجد تولید شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام محمد باقر» لارستان با اشاره به اینکه این موشن استوری همزمان با مناسبت روز «اقتدار ملی در عرصه فناوری هسته ای» تولید شده است، افزود: این اثر به یاد شهدای هسته ای کشور ساخته شده است.

 

وی بیان کرد: این اثر زیبا مزین به تصاویر از شهدای دانشمند هسته ای از جمله «مصطفی احمدی روشن»، داریوش رضایی نژاد»، «مجید شهریاری»، مسعود علیمحمدی» و «محسن فخری زاده» شده است.

 

زمانی خاطرنشان کرد: همچنین اثر گروه سرود «قدس» کانون فرهنگی و هنری «امام محمد باقر (ع)» در مورد شهدای هسته ای به زیبایی این موشن استوری افزوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام محمد باقر» لارستان با اشاره به اینکه مدت زمان موشن استوری «راه مقاومت» 30 ثانیه است، عنوان کرد: تدوین و تنظیم این را «علیرضا مروجی» انجام داده است.

 

زمانی در پایان با قدردانی از عوامل تولید این اثر، عنوان کرد: موشن استوری «راه مقاومت» در فضای مجازی و پیام رسان های مختلف به اشتراک گذاشته شده است.

پایان پیام/ 691