مسجد داودقلی زنجان منبر مجازی اجرا می کند

مسجد داودقلی زنجان منبر مجازی اجرا می کند

تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
به گفته حجت الاسلام ولایتی، مسجد داودقلی زنجان در اقدامی مبتکرانه و همراهی با دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با ویروس منحوس کرونا ، برنامه اجتماع مردمی را تعطیل و برنامه مجازی را با محتوای مفید و متناسب اجرا می کند.

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان زنجان اظهار کرد: مجموعه ما سعی دارد بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی مراعات و معیار قرار دادن برنامه ها و اطلاع رسانی های ستاد مبارزه با کرونا ، تمام پروتکل های این ستاد را اعمال کند.

 

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی در ادامه افزود: البته مسجد داودقلی قرارگاه جامع خانواده زنجان صرفا برای اجتماع مستمعین و مخاطبین برنامه ای ندارد و گرنه این مجموعه فعال برای خدمات اجتماعی و کمک به مردم و جامعه همواره فعال و در میدان فعالیت می کند و احسان و کمک مومنانه و کمک های درمانی به نیازمندان جامعه بر اساس وظیفه انسانی و اسلامی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه مسجد داودقلی، مسجدی برای مردم است که در هر موقعیتی با محوریت عموم مردم و جوانان وارد می شود، افزود: این مسجد نقش خود در عرصه محرومیت زدایی، تربیت، فرهنگی، هنر، مشاوره، کرسی آزاد اندیشی، حمایت از ازدواج های اسلامی آسان، حمایت از کارآفرینی و اشتغال جوانان و...ایفا می کند.

 

حجت الاسلام ولایتی گفت: مسجد داودقلی با ایجاد قرارگاه جامعه خانواده در کوچه و خانه های مردم حاضر می شود و امروز هم در ایام کرونا سعی می شود مسجد داودقلی زنجان بر اساس شرایط کرونا خدمات را ارائه کند.

پایان پیام/ 73