مسابقه کتابخواني «ماه بندگي» به همت اهالي مسجد در بجنورد آغاز شد

مسابقه کتابخوانی «ماه بندگی» به همت اهالی مسجد در بجنورد آغاز شد

تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
مسابقه کتابخواني «ماه بندگي» به مناسبت ايام ماه مبارک رمضان با همياري ارکان مسجد علي بن ابيطالب (عليه السلام) منطقه آذرسا بجنورد با رونمايي از پوستر طراحي شده فراخوان اين مسابقه آغاز شد.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ مراسم رونمایی از فراخوان پوستر مسابقه کتابخوانی «ماه بندگی» به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان با حضور هاشم شیرازیان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی، حجت الاسلام  قوی بنیه نماینده سپاه جواد الائمه (علیه السلام) استان به میزبانی ارکان مسجد علی بن ابیطالب (علیه السلام) منطقه آذرسا بجنورد با حضور محدود افراد و رعایت  پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

سرهنگ «مهدی الهی راد»، فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد در  این مراسم ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی را مهم و اثرگذار خواند و گفت: علاوه بر این در معرفی کتاب وقتی سیره مرام و مسلک شهدا مدنظر باشد گنج بزرگی را بدست خواهیم آورد که زندگی دنیا و آخرت  ما را تضمین خواهد کرد.

 

وی در ادامه افزود:  تلاش دشمنان امروز باعث شده تا اطلاعات از هم گسیخته بسیاری نشر داده شود که برخی نیز ناآگاهانه آن را دریافت می کنند، که سمت و سو دادن مطالعه و کتابخوانی به فرهنگ شهدا و ارزش ها و رشادت های انسانی شهیدان امروز ضروری است و لازم است در این باره تلاش بیشتری شود.

 

«حیدر علی آذرسا»،  مدیر کانون فرهنگی هنری مقاومت مسجد امام علی (علیه السلام) و فرمانده پایگاه مقاومت شهید آذرسا  در این مراسم گفت: این مسابقه کتابخوانی از کتاب «قصه دلبری» که زندگینامه شهید «محمد حسین محمد خانی» به روایت همسر شهید است.

 

وی زما برگزاری این مسابقه را 25 فروردین ماه تا 22 اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرد  و گفت: علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در این مسابقه ونیز  تهیه کتاب به آدرس @masajed_ketab_1101  و @masajed_ketab_1102  در نرم افزار های تلگرام، اینستاگرام و روبیکا  مراجعه کنند.

 

گفتنی است، در این مراسم از پوستر فراخوان این مسابقه کتابخوانی رونمایی شد.