جزء خوانی قرآنی کریم بچه های مسجد در شهر ارطه

جزء خوانی قرآنی کریم بچه های مسجد در شهر ارطه

تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
چمانی از اجرای طرح جزء خوانی قرآن کریم به همت اعضای کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم(ص) جوجاده ارطه خبر دادو گفت: این طرح در روزهای ماه مبارک رمضان در بازه زمانی ۱۰ صبح ویژه خواهران و ۱۷و۳۰دقیقه مختص برادران اجرا می شود.

«زین الله چمانی»، امروز (6 اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: ماه رمضان، ماه نزول قرآن یادگار رسول مهربانی ها حضرت محمد مصطفی(ص)است و باید از لحظه به لحظه این ماه با فضیلت برای تلاوت، درک و پیاده کردن رهنمودهای معجزه پیامبر(ص) در زندگی، بهره گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری معراج مسجد رسول اکرم (ص) جوجاده ارطه به شیوع کرونا و تاکید مراجع ذی صلاح مبنی بر عدم برگزاری برنامه های فرهنگی و دینی که به تجمع مردم ختم می شود اشاره و  اظهار کرد: این کانون در ماه ضیافت الهی، طرح جزءخوانی قرآن را با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی  اجرا می کند.

 

وی با بیان اینکه این طرح به همت اعضای کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم(ص) جوجاده ارطه  تدارک دیده شد، گفت: این طرح در روزهای ماه مبارک رمضان در بازه زمانی 10 صبح ویژه خواهران و 17و30دقیقه مختص برادران اجرا می شود.

 

چمانی به تلاش کانون معراج درخصوص اشاعه فرهنگ قرآن خوانی و پاسداشت این کتاب الهی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان اشاره کرد و خاطرنشان شد: هر آنچه در جامعه ما وجود دارد از برکت قرآن کریم است.

 

وی بیان کرد: ماه مبارک رمضان را فرصت بی نظیری برای انجام بیشتر و بهتر فعالیت های فرهنگی قرآنی است که تلاش داریم در حد توان بچه های مسجد رسول اکرم(ص) زمینه بهره مندی هر چه بیشتر مردم مومن و روزه دار شهر ارطه از فیوضات قرآن کریم را فراهم کنیم.

پایان پیام/ 286