تبیین ماه رمضان به برکت برگزاری جلسات قرآن مجازی در دستور کار کانون امام علی(ع) نکا قرار دارد

تبیین ماه رمضان به برکت برگزاری جلسات قرآن مجازی در دستور کار کانون امام علی(ع) نکا قرار دارد

تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
چادرنشین گفت: تبیین ماه مبارک رمضان و برگزاری جلسات قرآن مجازی، مهمترین اولویت کاری کانون امام علی(ع) نکا در ماه مبارک رمضان امسال است.

«مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: برنامه های اجرایی کانون امام علی(ع) نکا در ماه رمضان امسال منطبق بر شیوه نامه های ستاد ملی کروناست و سرپیچی از دستورات ستاد ملی کرونا نخواهیم داشت.

 

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: اولویت برنامه های ماه رمضان برنامه های قرآنی است و برگزاری جلسات قرآن مجازی و همچنین کرسی‌های تلاوت خانگی در کانون امام علی(ع) نکا از جمله برنامه‌هایی است که برای ایام ماه مبارک رمضان  برنامه ریزی شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و رحمت و برکت الهی قرار داریم و استفاده از لحظه لحظه این ماه را باید غنیمت شمرده و از آن بهره ببریم.

 

چادرنشین بیان کرد: برنامه های رمضان امسال با توجه به اعلام ستاد کرونا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجرایی می شود و به مدت یکساعت و با فاصله اجتماعی کانون امام علی(ع) نکا میزبان مهمانان خدا در ماه مبارک رمضان در مسجد است.

 

وی افزود: برگزاری نماز جماعت، قرائت دعا و سخنرانی کوتاه از جمله برنامه های هر شب ماست که از ساعت 21 الی 22 برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا اظهار کرد: تبیین ماه مبارک رمضان و برگزاری جلسات قرآن مجازی، مهمترین اولویت کاری کانون امام علی(ع) نکا در ماه مبارک رمضان امسال است.

 

چادرنشین گفت: در مجموع بیش از 5 برنامه برای ماه مبارک رمضان امسال برنامه ریزی شده است که توزیع کمک های مومنانه، مسابقات قرآنی در فضای مجازی، توزیع غذای گرم افطاری و سحری در بین نیازمندان، اجرای سه شنبه های تکریم و برگزاری ویژه برنامه های شب های قدر و احیا از برنامه های مهم ما در ماه رمضان امسال است.

پایان پیام/ 175