برگزاری دوره آموزش جامع قرآن کریم در کانون سجادیه آمل

برگزاری دوره آموزش جامع قرآن کریم در کانون سجادیه آمل

تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
بناگر از برگزاری دوره آموزش جامع قرآن کریم ویژه بزرگسالان در دوبخش خواهران و برادران خبر داد وگفت: این دوره آموزشی هر روز ماه مبارک رمضان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از ساعت ۱۵عصر در حسینیه شهدای سجادیه برگزار می شود.

«قاسم بناگر»، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تاکید بررعایت پروتکل های بهداشتی با هدف قطع ابتلا به کرونا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری اظهار کرد: بیش از یک سال و اندی از شیوع کرونا می گذرد و در این مدت فعالان مسجدی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مورد تاکید ستاد مقابله با کرونا و تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی اماکن عمومی و منازل مردم و مراکز درمانی یاری رسان جبهه مقابله با این بیماری بوده و این روند همچنان ادامه دارد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آمل با بیان اینکه اعضای این کانون با ابتکار و تنوع بخشی به برنامه های فرهنگی و دینی اجازه ندادند کرونا بین مردم و مسجد فاصله ایجاد کند، گفت: تلاش شده ماه رمضان امسال نیز با تدارک برنامه های قرآنی زمینه حضور اهالی مسجد امام سجاد(ع) با رعایت فاصله اجتماعی در فعالیت مسجدی فراهم شود.

 

وی از برگزاری دوره آموزش جامع قرآن کریم ویژه بزرگسالان در دوبخش خواهران و برادران خبر داد و افزود: آموزش صرف و نحو عربی به همت استاد «محمد هادی شفیق» و آموزش مبانی موسیقی تلاوت قرآن کریم(تئوری موسیقی  ایرانی و عربی ومقامات و نغمات قرآنی) توسط استاد «داود بهمنش» برنامه این دوره آموزشی می باشد.

 

بناگر با بیان اینکه این دوره آموزشی هر روز ماه مبارک رمضان از ساعت 15عصر در حسینیه شهدای سجادیه برگزار خواهد شد، یادآورشد: به شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه معتبر از سوی موسسه قرآنی سیدالساجدین وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی اعطا می شود.

 

وی خاطرنشان شد: تلاش داریم این دوره آموزشی در طول سال تداوم داشته باشد.

پایان پیام/ 286