از کسب تندیس جشنواره آوای بی نشان ها تا حضور در لیگ سراسری سرود 

از کسب تندیس جشنواره آوای بی نشان ها تا حضور در لیگ سراسری سرود 

تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
ایمان عباس زاده گفت: به فضل الهی گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت با درخشش در جشنواره کشوری آوای بی نشان ها مفتخر به دریافت لوح افتخار و تندیس جشنواره این جشنواره شد.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از دریافت لوح افتخار و تندیس جشنواره کشوری آوای بی نشان ها خبر داد و گفت: به فضل الهی گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت با درخشش در جشنواره کشوری آوای بی نشان ها مفتخر به دریافت لوح افتخار و تندیس این جشنواره شد.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت افزود: این هدایا از سوی وزارت اطلاعات و موسسه فرهنگی کساء تهران به این گروه سرود اعطا شد.


وی ضمن تشکر از مردم نجیب جنوب کرمان یادآور شد: جشنواره کشوری آوای بی نشان ها که در هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و با هدف تجلیل از این سربازان برگزار شد و خوشبختانه گروه سرود شهید پایدار با حمایت های مردم خونگرم جنوب کرمان از میان ۱۱۳ گروه شرکت کننده حائز رتبه اول در بخش آرای مردمی و رتبه دوم در بخش فضای مجازی شد.


عباس زاده با اشاره به برنامه گروه سرود شهید پایدار در ماه مبارک رمضان، ابراز کرد: فعلا برنامه ای برای اجرای سرود در این ماه مبارک نداریم اما ۳ تک خوان گروه در حال کسب آمادگی برای شرکت در لیگ سراسری سرود هستند.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت افزود: این لیگ ویژه تک خوان های گروهای سرود کشوری است که هر تک خوان یکی از فرازهای دعای جوشن کبیر را اجرا می کند.


وی بیان کرد: اجراهای تک خوان های گروه های سرود در ماه مبارک رمضان از شبکه های صدا و سیما پخش می شود البته آثار ارسالی توسط داوران مورد بررسی و نقد قرار گرفته و به تک خوان های برتر نیز جوایز ویژه ای اهدا می شود.


عباس زاده اظهار کرد: از آنجایی که گروه سرود شهید پایدار ۳ تک خوان دارد بنابراین ما هر ۳ نفر آنها را برای شرکت در این لیگ معرفی کردیم.


سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت در خاتمه ضمن خدا قوت به بچه های گروه سرود شهید پایدار برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

پایان پیام/ 586