حضور در مساجد از برکات ماه مبارک رمضان است

حضور در مساجد از برکات ماه مبارک رمضان است

تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
رمضانپور با بیان اینکه ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا برگزار می‌شود گفت: حضور در مساجد از برکات ماه مبارک رمضان است.

«امیر رمضانپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در صومعه‌سرا با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: یکی از برکات ماه مبارک رمضان، حضور در مساجد و توبه و استغفار است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا افزود: حضور در مسجد و مانوس شدن با قرآن در بسیاری از روایات سفارش شده است که ماه پر فیض و برکت رمضان بهترین فرصت برای حضور در این مکان مقدس و بهره‌گیری از جنبه‌های عبادی آن است.

 

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در این ماه مبارک در مسجد امام حسین(ع) با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود گفت: اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و مغرب و عشاء و سخنرانی توسط حجت‌الاسلام محسنی، حجت الاسلام شفیعی و حجت‌الاسلام فرجی از جمله برنامه‌ها است.

 

رمضانپور تصریح کرد: مراسم شب‌های احیاء با قرائت دعای مجیر، زیارت عاشورا، دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن به سر توسط مداح اهل بیت «مهدی اخوان» در این مسجد برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: امیدواریم که خداوند تبارک و تعالی در این ماه، توفیق عبادت، تلاوت قرآن، بندگی، رشد و کمال معنوی عنایت بفرماید.

 

پایان پیام/ 526