حضور عوامل اجرایی کانون «دوستان آسمانی» جهرم در برنامه «چشمه» شبکه «افق»

حضور عوامل اجرایی کانون «دوستان آسمانی» جهرم در برنامه «چشمه» شبکه «افق»

تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
گواهیان گفت: ویژه برنامه«چشمه» با حضور عوامل اجرایی کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، امشب به صورت زنده از شبکه «افق» پخش می شود.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت:  ویژه‌برنامه افطار شبکه افق با عنوان «چشمه» با موضوع تعامل هنر، اندیشه، با محوریت مساجد، به تهیه‌کنندگی «محمدعلی صائب» و با اجرای «مصطفی فارویی»، از چهارشنبه ۲۵ فروردین، اول ماه مبارک رمضان از شبکه «افق» به روی آنتن رفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم با اشاره به اینکه این برنامه در ۳۰ قسمت به صورت زنده پخش می شود، افزود: برنامه شامل گفتگو با فعالان فرهنگی و هنری مسجدی سراسر کشور و چهره های رسانه ای و کارشناسان مربوطه است.

 

وی بیان کرد: این برنامه قرار است امشب با محوریت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» به روی آنتن شبکه «افق» برود.

 

 گواهیان تمرکز بر فعالیت شاخص یک مسجد را از ویژگی های برنامه «چشمه» عنوان کرد و اظهار داشت: این برنامه ضمن مرور خاطرات و قصه های مربوطه به بررسی تجربه آن‌ها و باید و نبایدهای استمرارشان با حضور چهرهای فرهنگی و هنری می پردازد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم خاطرنشان کرد: برنامه «چشمه» با حضور مدیر و عوامل اجرایی این کانون فرهنگی و هنری امشب (جمعه 27 فروردین) از ساعت 19به صورت زنده از شبکه «افق» به روی آنتن می رود.

 

به گزارش شبستان، همچنین پخش برگزیده مستندهای مساجد، کلیپ‌ و نماهنگ‌های مرتبط و گفتگو با ائمه جمعه و جماعت برجسته کشور از دیگر بخش‌های این برنامه است.

 

کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم از کانون های فعال کشور و استان فارس بوده که در سه سال متوالی موفق به کسب عنوان موفق ترین رده بسیج کشور نیز شده است.

 

این کانون فرهنگی و هنری با برخورداری از بیش از یک هزار و 500 عضو در رده های مختلف سنی، برگزار کننده فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری، دینی، مذهبی، ورزشی، اردویی و... در طول سال است.

 

پایان پیام/ 691