آشپزخانه مرکزی در مسجد «باب الحوائج (ع)» روستای «القجر نیشاک» افتتاح شد

آشپزخانه مرکزی در مسجد «باب الحوائج (ع)» روستای «القجر نیشاک» افتتاح شد

تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
آشپزخانه مرکزی در مسجد «باب الحوائج (ع)» روستای «القجر نیشاک» با مشارکت و حمایت مرکز نیکوکاری «حضرت علی (ع) با کمک خیر مومن، متدین، وظیفه شناس و باتقوای منطقه همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آشپزخانه مرکزی در مسجد «باب الحوائج (ع)» روستای «القجر نیشاک» با مشارکت و حمایت مرکز نیکوکاری «حضرت علی (ع) با کمک خیر مومن، متدین، وظیفه شناس و باتقوای منطقه همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، افتتاح شد.

در این آشپزخانه طبخ و توزیع غذا انجام می شود و غذا بین نیازمندان، افراد بضاعت و تهیدست در منطقه محلات توزیع می شود و این فعالیت به همت جمعی از خیرین، هيئت امنا، ریش سفیدان و حلقه صالحین جوانان، بچه‌ های مسجد و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان «مینودشت» انجام شده است.

همچنین اقامه نماز جماعت، سخنرانی و مداحی در مسجد «باب الحوائج (ع)» روستای «القجر نیشاک» انجام شد که به همت پایگاه مقاومت بسیج «باب الحوائج (ع)» روستای «القجر نیشاک» کانون فرهنگی و هنری «شهید براتعلی میردار» مسجد «باب الحوائج (ع)» روستای «القجر نیشاک» انجام شد و این برنامه با همکاری هيئت مذهبی «باب الحوائج (ع)» روستا و مرکز نیکو کاری «حضرت علی (ع)» شهرستان «مینودشت» استان گلستان برگزار شد.

پایان پیام/ 83