بچه های مسجد النبی(ص) زنجان فصل همدلی را در بهار بندگی معنا کردند

بچه های مسجد النبی(ص) زنجان فصل همدلی را در بهار بندگی معنا کردند

تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
بچه های مسجدالنبی(ص) زنجان با برپایی ایستگاه های جمع آوری کمک های مردمی، در طرح کمک مومنانه ماه مبارک رمضان، فصل همدلی را در بهار بندگی معنا کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، کمک به فقیران و مستمندان از سفارشات پیامبر اکرم(ص) در ماه مبارک رمضان است و مقام معظم رهبری نیز پس از شیوع ویروس کرونا بر ضرورت همدلی و مواسات با نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا تاکید کرده اند.

از اینرو بچه های مسجد النبی(ص) زنجان در عمل به دستورات دینی و فرمایشات مقام معظم رهبری پایگاه های جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم در ماه مبارک رمضان را ایجاد کردند.

 

از آنجائیکه ماه مبارک رمضان بستری برای اعطای این کمک‌ها به نیازمندان خواهد بود، به همت بچه های مسجدالنبی(ص) زنجان مردم روزه دار و خیرین می توانند کمک های خود را از طریق بچه های این مسجد به دست نیازمندان برسانند.

از اینرو خیرین و علاقمندان به شرکت در این اقدام خیرخواهانه می توانند کمک های نقدی خود را به شماره 6037997599133668 بانک ملی مسجدالنبی(ص) زنجان واریز کنند.

 

کمک های نقدی جمع آوری شده جهت اهدای بسته های ارزاق ویژه ماه مبارک رمضان هزینه خواهد همچنین خیرین علاقمندان برای کمک های غیرنقدی نیز می توانند از طریق شماره تلفن 09191422371 کمک های خود را به دست بچه های مسجدالنبی(ص) برسانند.

پایان پیام/ 73