برنامه های کانون «بقیه الله (عج)» خفر در طول ماه رمضان تشریح شد

برنامه های کانون «بقیه الله (عج)» خفر در طول ماه رمضان تشریح شد

تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
فاخری با تشریح برنامه های کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» خفر در طول ماه رمضان، جزءخوانی، شرح و تفسیر قرآن، ویژه برنامه سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) و... را از جمله این برنامه ها برشمرد.

«محمد باقر فاخری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برنامه های مختلفی از سوی بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» برای ماه رمضان امسال تدارک دیده شده که اکنون در حال انجام است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» خفر با اشاره به اینکه این برنامه ها در قالب فرهنگی و مذهبی برنامه ریزی شده است، افزود: اقامه نماز جماعت با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله برنامه های این کانون فرهنگی و هنری در طول ماه رمضان است.

 

وی بیان کرد: سخنرانی مذهبی، قرائت یک جزء قرآن کریم و تفسیر کلام الله از دیگر برنامه هایی است که در طول ماه رمضان در این کانون فرهنگی و هنری در حال انجام شدن است.

 

فاخری خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن میلاد مسعود حضرت امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه رمضان، آیین جشن و سرور همراه با افطاری دادن به اهالی مسجد در برنامه های این کانون فرهنگی و هنری قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» خفر ادامه داد: همچنین برگزاری آیین های شب قدر و ویژه برنامه وفات حضرت خدیجه برنامه دیگر این کانون در طول ماه مبارک رمضان است.

 

وی با اشاره بر اینکه رعایت شیوه نامه های بهداشتی با توجه به شیوع بیماری کرونا، در برنامه های این کانون فرهنگی و هنری مورد تاکید است، عنوان کرد: تمام برنامه های کانون فرهنگی و هنری «بقیه الله (عج)» خفر در فضای باز و با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار می شود.

 

فاخری در پایان با دعوت از اهالی مسجد برای حضور در این برنامه ها، خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا شد.

 

پایان پیام/ 691