فعالیت «خانه دارت» کانون «دوستان آسمانی» در ماه رمضان

فعالیت «خانه دارت» کانون «دوستان آسمانی» در ماه رمضان

تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
گواهیان از فعالیت «خانه دارت» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در طول ماه مبارک رمضان ویژه بچه های مسجد خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: «خانه دارت» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم به تازگی و با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در این کانون راه اندازی و افتتاح شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم، افزود: این «خانه دارت» با بهره مندی از امکانات و تجهیزات ورزشی با استقبال خوب بچه های مسجد، فعالیت خود را آغاز کرده و با استقبال خوب آنها نیز رو به رو شده است.

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت «خانه دارت» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در ماه مبارک رمضان نیز انجام می شود، عنوان کرد: «خانه دارت» هر روز و پس از اقامه نماز ظهر و عصر و برنامه تلاوت قرآن کریم پذیرای بچه های مسجد است.

 

گواهیان اظهار کرد: با توجه به وضعیت کرونایی، رعایت شیوه نامه های بهداشتی در «خانه دارت» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» مورد تاکید بوده و بچه های مسجد با رعایت شیوه نامه ها و استفاده از ماسک در این محیط حضور پیدا می کنند.

پایان پیام/ 691