مشارکت کانون های مساجد استان زنجان در پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان

مشارکت کانون های مساجد استان زنجان در پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان

تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
حجت الاسلام یارمحمدی گفت: امکان ثبت نام در پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان فراهم شده است و اعضای کانون های مساجد استان در این طرح مشارکت خواهند داشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور توسعه فرهنگی و ترویج کتابخوانی با همکاری ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوستدار کتاب و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور، پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان را برگزار می کند.

 

حجت الاسلام یارمحمدی ادامه داد: با توجه به فراگیری بیماری کرونا، پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان با رویکرد استفاده حداکثری از امکانات فضاهای مجازی برگزار می شود.

 

به گفته مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان، ثبت‌نام پنجمین دوره این برنامه از طریق سایت شبکه ترویج کتاب‌خوانی ایران به نشانی www.bookpromotion.ir قابل انجام است.

 

وی با اشاره به اهداف برگزاری پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان خاطرنشان کرد: آشنایی کودکان و نوجوانان با محیط کتاب‌فروشی، انتخاب و خرید کتاب، مطالعه و بحث درباره کتاب، چرخش کتاب در میان همسالان؛ هر عضو باشگاه کتابی که خریده را به اعضای دیگر داده تا آن‌ها هم مطالعه کنند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: به هریک از اعضای باشگاه های کتابخوانی در صورت خرید کتاب از فهرست کتاب های معرفی شده 50 درصد یارانه تا سقف 800 هزار ریال توسط امور فرهنگی تعلق خواهد گرفت و در صورت خرید کتاب های دیگر 30 درصد یارانه تا سقف 800 هزار ریال توسط امور فرهنگی تعلق خواهد گرفت.

 

پایان پیام/ 73