رزمایش کمک مومنانه در مسجد داودقلی زنجان آغاز شد

رزمایش کمک مومنانه در مسجد داودقلی زنجان آغاز شد

تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
حجت الاسلام ولایتی گفت: مسجد داودقلی زنجان در راستای لبیک گویی به فرمایشات مقام معظم رهبری و به عشق مردم، رزمایش کمک مومنانه و افطاری خشک را در ماه مبارک رمضان آغاز می کند.

امام جماعت مسجد داودقلی و مسئول قرارگاه جامع خانواده زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان زنجان گفت براساس عمل به وظیفه انسانی و اسلامی و باتوجه به پیام امید بخش امام خامنه ای مبنی بر اینکه جهادگران مردمی و خیرین دوباره مثل همیشه به میدان کمک به محرومین بیایند از آمادگی این مجموعه برای کمک و به محرومین، کارگران فصلی، بی سرپرستان و دست فروشان خبر داد.

 

حجت الاسلام ولایتی ادامه داد: مسجد داودقلی زنجان و قرارگاه جامع خانواده افتخار دارد در حد توان به نیازمندان شریف مراجعه کننده شهر و روستاهای اطراف کمک می کند.

 

وی به لطف الهی و اعتماد مردم و خیرین به این مجموعه مردمی و دینی اشاره کرد و افزود: اگر لطف الهی و کمک مردم نباشد ما هرگز موفقیتی نخواهیم داشت؛ ما وسیله هستیم و بانی خیر اما همراهی و اعتماد مردم توفیقاتی را حاصل کرده است

 

ولایتی از همه عوامل زحمتکش و جوانان دلاور مجموعه قرارگاه جامعه خانواده زنجان قدر دانی کرد و گفت: کادر فعال و کمیته های فعال این مجموعه گاها به دل خطر رفته و با امداد رسانی در شرایط سخت مصداق بارز جهادگر و ایثار گر جامعه ما  هستند.

 

امام جماعت مسجد داودقلی زنجان در پایان از مردم و خیرین دعوت کرد از این مجموعه مردمی و ارزشی خیریه مسجد داودقلی زنجان بازدید کرده و در صورت امکان برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به جامعه هدف این مجموعه را یاری نمایند و یا مبالغ و کمک های نقدی خود را به شماره کارت رسمی مرکز شمیم نرگس۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۰۰۷۶۹ مرکز خیریه  این مسجد داودقلی زنجان واریز نمایند.

پایان پیام/ 693