توزیع ۵۰ بسته حمایتی در تداوم رزمایش کمک مومنانه 

توزیع ۵۰ بسته حمایتی در تداوم رزمایش کمک مومنانه 

تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
محدثه رودباری گفت: قصد داریم هم زمان با سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و در تداوم رزمایش کمک مومنانه تعداد ۵۰ بسته حمایتی را در بین خانواده های نیازمند روزه دار توزیع کنیم.

 «محدثه رودباری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، گفت: امسال با توجه به شرایط کرونایی و عدم امکان برپایی سفره های افطار بنابراین تصمیم گرفتیم نذورات مردمی را جمع آوری کرده و به خانواده های نیازمند روزه دار کمک کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری جیرفت افزود: بر همین اساس پنج شنبه شب ها طرح اطعام نیازمندان روزه دار اجرا می شود و به همین منظور غذای نذری پخت شده و درب منازل آنها تحویل می شود.


وی بیان کرد: همچنین قصد داریم هم زمان با سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و در تداوم رزمایش کمک مومنانه تعداد ۵۰ بسته حمایتی را در بین خانواده های نیازمند روزه دار توزیع کنیم.


رودباری ابراز کرد: این بسته های حمایتی در قالب طرح سبد مهربانی و به صورت مشارکتی با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) تهیه شده که در بین این خانواده ها توزیع می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری جیرفت اضافه کرد: در این طرح ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) به خیریه کانون سبدهای حمایتی شامل اقلامی همچون ۳ کیلو برنج، ۲ کارتن خرما، یک بسته سویا، یک بسته قند و یک بسته نان بربری است که سهم خرید هر یک از این بسته ها ۱۳۰ هزار تومان است که می بایست به ستاد پرداخت شود.

 

وی اظهار کرد: از سوی دیگر ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) نیز به ازای خرید هر یک از این سبدها، یک سبد حمایتی شامل ۲ بطری روغن، ۲ قوطی رب گوجه فرنگی، یک بسته عدس بهمراه یک بسته فرهنگی شامل ۲ عدد کتاب به طور رایگان در اختیار ما قرار می دهد تا در بین خانوارهای نیازمند توزیع کنیم.

 

رودباری ادامه داد: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) نیست بنابراین تصمیم گرفتیم هزینه برپایی جشن را صرف خرید بسته های حمایتی کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری جیرفت عنوان کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان، بیان روزانه احکام و پاسخ به مسائل شرعی است که توسط امام جماعت مسجد در گروه مجازی کانون در حال برگزاری است.


رودباری در خاتمه یادآور شد: علاوه بر این نیز طرح  جزء خوانی قرآن کریم روزانه با مشارکت بانوان مسجدی در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

پایان پیام/ 586