مسابقه مجازی «ماه رمضان به روایت تصویر» برگزار می شود

مسابقه مجازی «ماه رمضان به روایت تصویر» برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
دولت آبادی از برگزاری مسابقه مجازی «ماه مبارک رمضان به روایت تصویر» در قالب «دعا، نیایش و همدلی مومنانه» توسط کانون فرهنگی الرحمن یاسوج خبر داد.

«علیرضا دولت آبادی» امروز شنبه (۲۸ فروردین) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: مسابقه مجازی ماه مبارک رمضان به روایت تصویر در قالب موضوع های «دعا، نیایش و همدلی مومنانه» توسط کانون فرهنگی، هنری الرحمن مسجد صاحب الزمان (عج) یاسوج برگزار می شود.

 

مدیر هماهنگی ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان، با بیان اینکه ماه رمضان ماه بندگی و اخلاص است، تصریح کرد: همه ما باید با بهره گیری از فرصت معنوی این ماه عزیز در مسیر خودسازی گام برداریم و با دعا و نیایش و راز و نیاز بیش از گذشته به خداوند نزدیک شویم.

 

وی افزود: از دیگر کارهای مهم در این ماه دستگیری از نیازمندان و مومنان روزه دار است که گرفتار مشکلات مالی هستند، و قطعا برکات فراوانی برای روزه داران خواهد داشت.

 

دولت آبادی اظهار کرد: از این رو ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان برای به تصویر کشیدن دعا، نیایش و همدلی مردم هم استانی، اقدام به برگزاری جشنواره رمضان به همت کانون فرهنگی، هنری الرحمن و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرده است.

 

وی افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه مجازی، می توانند تا عید سعید فطر، تصاویر منتخب خود را در واتساپ به شماره ۰۹۲۱۱۹۴۳۱۸۷ ارسال کنند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: به ۱۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه یک میلیون ریال اهدا خواهد شد.

 

 

 
 

پایان پیام/ 630