محفل انس با قرآن کریم به صورت روزانه در کانون «مشکات الرضا (ع)» برگزار می شود

محفل انس با قرآن کریم به صورت روزانه در کانون «مشکات الرضا (ع)» برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
رحیمی از برگزاری محفل انس با قرآن کریم به صورت روزانه با تلاوت یک جزء قرآن در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم در طول ماه رمضان خبر داد.

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم از جمله فعالیت هایی است که همواره در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)»، مسجد «گوهرشاد» جهرم افزود: این برنامه در طول سال در مسجد و یا به صورت خانگی به اجرا در آمده و به عنوان یک برنامه ثابت این کانون با استقبال اهالی مسجد رو به رو شده است.

 

وی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان نیز برنامه انس با قرآن کریم از جمله فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری بوده که در کنار سایر برنامه های مربوط به این ماه، انجام می شود.

 

رحیمی خاطرنشان کرد: محفل انس با قرآن با برگزاری آیین جزءخوانی قرآن کریم هر روز و نیم ساعت پیش از اذان مغرب در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه با مشارکت بچه های مسجد برگزار می شود، عنوان کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی با حفظ فاصله فیزیکی و پوشیدن ماسک توسط شرکت کنندگان در این مراسم مورد تاکید است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)»، مسجد «گوهرشاد» جهرم با اشاره به دیگر فعالیت های این کانون در طول ماه رمضان، اظهار کرد: با توجه به وضعیت شهرستان جهرم از لحاظ شیوع بیماری کرونا، سعی شده تا فعالیت های مسجد در فضای مجازی ادامه پیدا کند.

 

وی ادامه داد: با توجه به وجود فضاهای خاص کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» در پیام رسان های مختلف، روزانه مطالب متنوع ویژه و مرتبط با ماه رمضان به اشتراک گذاشته می شود.

 

رحیمی همچنین از دیگر فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری در ایام ماه رمضان را تهیه بسته های مواد غذایی ویژه خانواده های کم بضاعت دانست که به همت بچه های مجسد در حال انجام شدن است.

 

پایان پیام/ 691