همکاری کانون های مساجد جنوب کرمان و جهاد دانشگاهی در توانمندسازی روستائیان

همکاری کانون های مساجد جنوب کرمان و جهاد دانشگاهی در توانمندسازی روستائیان

تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: نشست مشترک ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و جهاد دانشگاهی جنوب کرمان با محوریت همکاری مشترک ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و جهاد دانشگاهی در بحث کارآفرینی و اشتغال روستائیان منطقه برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری نشست با ریاست جهاد دانشگاهی جنوب کرمان خبر داد و گفت: این نشست با محوریت همکاری مشترک ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و جهاد دانشگاهی در بحث کارآفرینی و اشتغال روستائیان منطقه برگزار شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در راستای برگزاری این نشست و با توجه به نیازهای هر روستا، مقرر شد با طرح و برنامه ریزی زمینه اشتغال روستائیان فراهم شود.


وی ابراز کرد: بر همین اساس پس از فروکش کردن پیک کرونا با استفاده از ظرفیت مدیران و رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان، از روستائیان در خصوص نوع نیاز آنها به آموزش های مهارتی، نظرسنجی می شود.


خوبی زاده اظهار کرد: نظرسنجی ها در اختیار جهاد دانشگاهی جنوب کرمان قرار داده می شود تا بتوانند براساس نیاز هر روستا دوره های آموزش مهارت و کارآفرینی را برای روستائیان برگزار کنند.



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه اضافه کرد: این دوره های مهارت آموزی با محوریت مساجد و کانون های فرهنگی هنری و با هدف توانمندسازی روستائیان برگزار می‌شوند.


وی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم هر چه زودتر شرایط فعلی به حالت عادی باز گردد تا از طریق انعقاد تفاهم نامه با این نهاد بتوان زمینه اشتغال روستائیان را فراهم کرد.

پایان پیام/ 586